AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:53 #1 Skrevet onsdag kl. 19:53 Har lagt merke til at ganske mange trener i Converse, spesielt de klassiske høye. Dere som bruker Converse på trening, hva trener dere i dem? Bruker dere dem bare til styrketrening, eller gjennom hele økten? Har et par selv og vurderer å prøve dem på trening. Anonymkode: d7225...48b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:56 #2 Skrevet onsdag kl. 19:56 Hvis du vil ha vondt i beina så. Anonymkode: 96d06...673 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:00 #3 Skrevet onsdag kl. 20:00 Bruker kun converse når jeg trener bein. Står mer stabilt ved knebøy, rdl osv. Anonymkode: 9f18c...061 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:21 #4 Skrevet onsdag kl. 20:21 Du kan fint ha converse til styrke. Jeg bruker barfotsko selv, til alt (inkludert løping). Anonymkode: a14c4...7f9 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:50 #5 Skrevet onsdag kl. 20:50 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvis du vil ha vondt i beina så. Anonymkode: 96d06...673 For styrke bør man ha helt flate sko. Eller aller helst barbeint eller i sokker, men slikt må man spare til hjemmegym. På senter er converse eller barbeintsko det beste for styrke. Anonymkode: ebffa...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #6 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): For styrke bør man ha helt flate sko. Eller aller helst barbeint eller i sokker, men slikt må man spare til hjemmegym. På senter er converse eller barbeintsko det beste for styrke. Anonymkode: ebffa...4c0 Vanlig å trene i sokker på senter også. Sikkert ikke alle senter som tillater det, men ganske mange. Jeg bruker barfotsko til alle øvelser unntatt bein, da er jeg i sokkene. Ser mange bare bruker slippers, lett å kippe av og på. Har sett folk i tøfler også. 😂 Anonymkode: cfa00...f68 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (22 timer siden): For styrke bør man ha helt flate sko. Eller aller helst barbeint eller i sokker, men slikt må man spare til hjemmegym. På senter er converse eller barbeintsko det beste for styrke. Anonymkode: ebffa...4c0 Hvorfor kan man ikke trene i sokker på senter? Anonymkode: ee8e0...818
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå