jaeols Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Min kone døde 29 Mars etter 40 års ekteskap, sorgen er så stor. Jeg savner henne. Det er tøffe tider nå. Og jeg har flyttet til ny by og har har alene pakket ned en hel leilighet. Det har vært mye og jeg sliter med depresjon og tunge tanker. Heldigvis har jeg en sønn i nærheten, det holder meg oppe. 5
Pås Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden (endret) Kondolerer ❤️ Endret 8 timer siden av Pås
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Kondolerer❤️ Jeg har gått gjennom akkurat det som du beskriver, men min mann døde etter 14 års samliv for snart 3 år siden, så å miste sin partner etter 40 år må være helt ubeskrivelig. Jeg føler fremdeles at jeg er i en "Limbo fase" og bare venter på at livet mitt skal begynne igjen, men har skjønt at jeg må lage meg et nytt liv. Hvis det er sorggrupper der hvor du bor, i regi av kirken eller sykehuset , så hadde jeg meldt meg på det, hvis jeg var deg, eller psykolog. Det hjelper å møte andre som også har det vondt, og det hjelper å snakke om hvordan man har det. Det som hjelper aller mest, er å snakke om avdøde, for det er ikke mange som bringer avdøde på bane når det har gått en stund, for de fleste suser videre med sine liv, mens den som har fått snudd opp ned på livet sitt ved å miste sin partner, blir stående tilbake på perrongen, hvis jeg skal bruke en metafor. Anonymkode: d361f...ce2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå