AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Hvordan fremprovosere oppkast! Jeg sliter med å være mye kvalm. Å kaste opp er det som gjør det myyye bedre. Jeg har prøvd finger i drøvel uten hell🥺 Har noen tips? Anonymkode: a1efb...b0b
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Jeg vet at på hunder sier de å legge en teskje salt bakerst på tunga. Anonymkode: 056fe...280 1
Nordlysstøv Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Tror heller du må ta tak i årsaken til kvalmen 🚩⚠️ 4 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Er det lov å spørre hvorfor du er kvalm? Jeg spør fordi det finnes gode kvalmestillende midler du kan få hos legen. Det brukte jeg i en periode jeg slet med kvalme pga. angst og en medisinoppstart og det funket som bare det. Å kaste opp fungerer jo bare ganske midlertidig, så det kan du ikke drive på med i det uendelige. Anonymkode: 9b3d8...36c 1
Matas Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Matas, mod. 1 1
Fremhevede innlegg