Gå til innhold

Bruk meg, sier hun. Overgriper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun var gift i 20 år og hadde sex uten lyst, fortalte hun meg. Preget henne psykisk.

Med meg er hun generelt veldig tent. Noen ganger mindre.

Litt rart at hun ønsker sex med meg uten lyst.

Ikke noe problem for meg. Mister ikke selvtilliten. Bare undres.

Anonymkode: ac699...71b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere? Snskk sammen!

Vi vet ikke hva hun mener eller hva du tenker!

Å ha sex med noen som ikke hsr lyst blir vel en trigger for hun fra forrige forholdet om det ble så psykisk som du sa?

Finn en løsning sammen,hør hva hun mener og vil.

Anonymkode: 3d248...084

Skrevet

Hun samtykker jo, og da er det ikke overgrep. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vært på samme måten i senga. Ganger jeg ikke er spesielt kåt selv finner jeg glede i at mannen kan «bruke meg». For meg er det et tilknytningsproblem. Føles aldri som et overgrep, jeg samtykker jo og finner en egen slags glede i det som ikke er seksuell/ vil ikke ha orgasme selv. 

Kvinne 30 

Anonymkode: 413d7...98d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

finner en egen slags glede i det som ikke er seksuell/ vil ikke ha orgasme selv. 

Du blir penetrert/knullet uten at der kommer orgasme? Klarer du å hindre at det skjer?

Anonymkode: 226b9...01a

Skrevet

Hva med å snu spørsmålet:

Hvorfor vil du ha sex med en person uten sexlyst, som sier hun tok skade av det psykisk i forrige relasjon?

• Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Hva med å snu spørsmålet:

Hvorfor vil du ha sex med en person uten sexlyst, som sier hun tok skade av det psykisk i forrige relasjon?

Jeg har sex med en dame med stor sexlyst - med meg. Noen ganger ønsker hun bare å bli brukt. Jeg regner bare med at hun har andre erfaringer med meg enn det hun kalte "for husfredens skyld".

Det er vel et hav av forskjell mellom å ha sex med en man avskyr og en man generelt er tent på.

Jeg har null problem med ha sex med en dame som ønsker sex uten å være kåt i utgangspunktet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har sex med en dame med stor sexlyst - med meg. Noen ganger ønsker hun bare å bli brukt. Jeg regner bare med at hun har andre erfaringer med meg enn det hun kalte "for husfredens skyld".

Det er vel et hav av forskjell mellom å ha sex med en man avskyr og en man generelt er tent på.

Jeg har null problem med ha sex med en dame som ønsker sex uten å være kåt i utgangspunktet.

Da skjønner jeg ikke spørsmålet.

• Liker 1
Skrevet

Min kjæreste kan og godt finne på å si «bruk meg». Det betyr ikke at kroppen hans utelukkende reagerer positivt på det. Det er for meg nødvendig å ha ekstremt mange samtaler rundt det, for han må faktisk få noe ut av det og ikke oppleve stresstegn etterpå for at det skal være greit for meg.

En ting er samtykke fra den som blir gjort ting med, en annen ting er hva jeg er villig til å gjøre med ett annet menneske. 

Anonymkode: 2bbdb...203

Skrevet

Kvinner kan være litt grisete når det kommer til sex. 

Det er ikke overgrep.

Anonymkode: 9f9f8...ece

Skrevet
AprilLudgate skrev (5 minutter siden):

Da skjønner jeg ikke spørsmålet.

Spørsmålet, overskriften i HI, er jo om jeg er en overgriper.

Litt provoserende, men noen damer sliter mest med å spille at de har lyst enn å ha sex der de åpent kan si til at de ikke er kåte i utgangspunktet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du blir penetrert/knullet uten at der kommer orgasme? Klarer du å hindre at det skjer?

Anonymkode: 226b9...01a

Er dette et seriøst spørsmål?

Anonymkode: e43d8...ff3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

1. Hun var gift i 20 år og hadde sex uten lyst, fortalte hun meg. Preget henne psykisk.

2. Med meg er hun generelt veldig tent. Noen ganger mindre.

3. Litt rart at hun ønsker sex med meg uten lyst.

4. Ikke noe problem for meg. Mister ikke selvtilliten. Bare undres.

1. Du er jo ikke overgriper.. exen var nok overgriper, så fremt han visste at hun ikke hadde sexlyst.
Men det virker som hun ikke fortalte han dette, og holdt dette skjult i 20 år🤔

2. At sexlysten hennes er litt on-off, kommer nok av de "20 årene". Hun trenger litt tid på seg, for å finne igjen sexdriven. 
Fordi det er forskjell på sexlyst og sexdrive.. sexlysten er personlig.. sexdriven er lysten på sex👍
Så sexdriven er ei utvikling på ting i sexlivet hun elsker å utføre, derfor trenger hun litt tid på seg for å finne seg selv. 
Jeg tror du gjør noe smart hvis du diskuterer sex med henne, og får henne til å åpne seg seksuellt og trygg.
Det kan være at exen ikke ville diskutere sex med henne, og derfor holdt hun det skjult. 
Samarbeid, omtanke, humor og takknemlighet er det eneste som løser konflikter👏

3. Ikke noe rart.. hun trenger bare litt tid, fordi hun er litt seksuellt usikker.
Usikkerheten kan også komme av fremtidsplaner, og om du er den rette

4. Du burde bekymre deg litt, og prøve å forstå henne. Du bør jo gi henne selvtillit, så hun blir mindre usikker❣️

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...