AnonymBruker Skrevet 16. september #1 Skrevet 16. september Hei! Jeg var igjennom en stor hodeoperasjon i februar (svulst på balansenerven) som gjorde at jeg mistet så og si all hørsel på høyre side. Jeg har akkurat nok hørsel igjen til at høreapparat kan benyttes, men hvor funksjonelt det er vet jeg ikke helt enda. Pga. dette så sliter jeg jo også da med tinnitus. Jeg jobber i en jobb hvor jeg snakker mye med mennesker over disk (sjåfører), og må da snu mye på hodet for å høre nøyaktig hva de sier. Det gir jo også litt følgeproblemer med nakke, skuldre og rygg. Jo verre nakken/skuldrene er, jo verre blir også tinnitus. (Har hatt problemer med nakke/skuldre og rygg siden jeg var typ 12 år gammel så dette er jo heller ikke noe nytt) Hadde en vanvittig god kiropraktor tidligere, men hun holder til i Halden og det blir alt for langt å kjøre når jeg ofte må dit flere ganger i uken for å opprettholde alt. Trenger derfor tips til en GOD kiropraktor i (aller helst) Vestby-området, gjerne noen som setter akupunktur-nåler også. Anonymkode: 5f469...a32
Fiskeburger Skrevet 16. september #2 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Jeg var igjennom en stor hodeoperasjon i februar (svulst på balansenerven) som gjorde at jeg mistet så og si all hørsel på høyre side. Jeg har akkurat nok hørsel igjen til at høreapparat kan benyttes, men hvor funksjonelt det er vet jeg ikke helt enda. Pga. dette så sliter jeg jo også da med tinnitus. Jeg jobber i en jobb hvor jeg snakker mye med mennesker over disk (sjåfører), og må da snu mye på hodet for å høre nøyaktig hva de sier. Det gir jo også litt følgeproblemer med nakke, skuldre og rygg. Jo verre nakken/skuldrene er, jo verre blir også tinnitus. (Har hatt problemer med nakke/skuldre og rygg siden jeg var typ 12 år gammel så dette er jo heller ikke noe nytt) Hadde en vanvittig god kiropraktor tidligere, men hun holder til i Halden og det blir alt for langt å kjøre når jeg ofte må dit flere ganger i uken for å opprettholde alt. Trenger derfor tips til en GOD kiropraktor i (aller helst) Vestby-området, gjerne noen som setter akupunktur-nåler også. Anonymkode: 5f469...a32 Kristin Myklebust i Vestby. Fantastisk flink og skjønn dame! Vet ikke om hun setter nåler, da…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå