AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:09 #1 Skrevet tirsdag kl. 22:09 Dette er filmer jeg har sett ofte og jeg koser meg like mye hver gang. De to første fra 1962 og 1963 er de beste. De to andre fra midten og slutten av 60 tallet liker jeg også men har lest at de ble dårlig mottatt og fikk dårlig omtale da de kom på kino. Syns filmene er koselige å se på en mørk høstkveld, og Langåsen pensjonatskole ser jo så koselig ut. Ser virkelig ut som et sted jeg kunne trives på mørke høstkvelder mens vinden uler utenfor. Hva synes du om filmene? Anonymkode: a4ac3...890 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:40 #2 Skrevet tirsdag kl. 22:40 skjønner ikke så mye av dem. Anonymkode: 3aba4...633 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:41 #3 Skrevet tirsdag kl. 22:41 Allertiders filmer., Litt flaut at mormor datet lektor tørdal da Anonymkode: 5b759...60b 1 3
Sissy33 Skrevet tirsdag kl. 22:43 #4 Skrevet tirsdag kl. 22:43 Jeg foretrekker egentlig Stompa som hørespill, men de to første filmene er absolutt severdige. De to siste er dårlige, synes jeg. 1
Flintis Skrevet tirsdag kl. 22:50 #5 Skrevet tirsdag kl. 22:50 (endret) Har ikke sett hverken serien eller filmene på mange år. Men det er morro i seg selv og nå artig med tidskoloritten, en norsk engelsk kostskole. Noe som antagelig ikke fantes med unntak av noen elever med stor avstand til skolen. Endret tirsdag kl. 22:51 av Flintis 1
Flintis Skrevet tirsdag kl. 22:52 #6 Skrevet tirsdag kl. 22:52 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Allertiders filmer., Litt flaut at mormor datet lektor tørdal da Anonymkode: 5b759...60b Hvilken mormor?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:08 #7 Skrevet tirsdag kl. 23:08 Sissy33 skrev (21 minutter siden): Jeg foretrekker egentlig Stompa som hørespill, men de to første filmene er absolutt severdige. De to siste er dårlige, synes jeg. Av de siste så synes jeg Stompa forelsker seg er den beste, selv om den er litt rar og litt klein noen ganger 😳 Noen som har røykt noe eller slått hodet virker det som… Stompa til sjøs er jo litt merkelig da og litt rotete fortelling. Men jeg syns den absolutt er underholdende. Anonymkode: a4ac3...890
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:09 #8 Skrevet tirsdag kl. 23:09 Flintis skrev (16 minutter siden): Hvilken mormor? Mormoren til Bodø. Anonymkode: a4ac3...890
Flintis Skrevet onsdag kl. 07:04 #9 Skrevet onsdag kl. 07:04 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mormoren til Bodø. Anonymkode: a4ac3...890 Oi det har nok gått meg hus forbi, i hvilken film skjedde dette? 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 10:02 #10 Skrevet onsdag kl. 10:02 Flintis skrev (2 timer siden): Oi det har nok gått meg hus forbi, i hvilken film skjedde dette? Den første filmen fra 1962, Stompa og co. Hun fulgte Bodø til Langåsen. Anonymkode: a4ac3...890
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 10:11 #11 Skrevet onsdag kl. 10:11 Jo, dem liker jeg. Tiden og menneskene er artige å mimre med. Så alle filmene som barn. 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Skrevet 14 timer siden De må ikke gå i trappa for den har brent ned 😆 Tror Stompa sa det til en av de voksne, i den første filmen. Anonymkode: a4ac3...890
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå