AnonymBruker Skrevet 15. september #1 Skrevet 15. september Har sett litt på UGG Tazz i det siste og lagt merke til at det ligger ganske mange til salgs brukt, også flere som ser nesten nye ut. Er det noen her som har hatt dem og endt opp med å selge dem igjen? Ble dere ikke fornøyde med dem, eller er det noe med passformen eller komforten som gjør at de ikke blir brukt? Anonymkode: f3542...c1a 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #2 Skrevet 15. september Akkurat den modellen minner jo mest om en tøffel. Da jeg først så dem i bruk ute her i Bergen tenkte jeg «der er det noen som har glemt å bytte sko før de gikk ut av huset». Kanskje de ikke er så anvendelige utendørs? Anonymkode: 35323...a4f 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #3 Skrevet 15. september Bruker den som innesko på jobb om vinteren. Det er vi flere som gjør. Elsker å kunne si at «det er egentlig en utesko!» Anonymkode: cfeae...447 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #4 Skrevet 15. september Min erfaring er at de er altfor små i størrelsen, har derfor solgt og kjøpt meg nye Anonymkode: 3df00...231 1
AnonymBruker Skrevet 17. september #5 Skrevet 17. september Jeg måtte selge mine selv om jeg synes de er veldig kule og gjerne ville brukt dem. For meg ble problemet at de kjippet. Det var rett og slett vanskelig å gå i dem. Anonymkode: 77815...585
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå