AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:27 #1 Skrevet tirsdag kl. 18:27 Hei 😊 Jeg har laget en fargerik bursdagsinvitasjon med bilder og tekst, og ønsker å skrive ut to invitasjoner per A4-ark for å holde kostnadene nede. Jeg testet å skrive dem ut på hjemmeskriveren min, men teksten blir uklar og får små piksler rundt bokstavene. Jeg ønsker også å bruke litt tykkere papir enn vanlig kopipapir. Hvordan kan jeg få skrevet ut invitasjonene med skarp tekst og fine farger? Kan man bruke tykkere papir i en vanlig hjemmeskriver, eller bør jeg få dem skrevet ut et annet sted? Anonymkode: 8621e...8db
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:53 #2 Skrevet tirsdag kl. 18:53 Hvor har du laget invitasjonene? Er det f.eks i paint eller andre tegneprogram så kan en ofte bomme på størrelsen slik at utskriften blir uklar. Bruker du word/photoshop eller andre litt bedre program så dobbeltsjekk innstillingene på størrelsen Jeg lager stort sett invitasjoner selv med word eller photoshop da det er det jeg har. Har kjøpt litt tykkere kopipapir på staples, nordli og panduro, usikker på om de fremdeles har men fantes for noen år siden i alle fall. Må ikke kjøpe for tykt, men ulike printere tåler ulike tykkelser. Ser alt riktig ut så prøv å kjør en dyse rens på printeren om den har stått ubrukt lenge. Og funker ikke det heller så kan det være en dårlig printer rett og slett 🤔 Anonymkode: b64a4...b79 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:28 #3 Skrevet tirsdag kl. 19:28 Takk for svar 😊 Invitasjonene er laget i Canva og på dataen er kvaliteten svært god. Brukte du en vanlig hjemmeskriver som folk flest har, eller har du kjøpt en dyrere variant? Anonymkode: 8621e...8db
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:52 #4 Skrevet torsdag kl. 18:52 AnonymBruker skrev (På 15.9.2026 den 21.28): Takk for svar 😊 Invitasjonene er laget i Canva og på dataen er kvaliteten svært god. Brukte du en vanlig hjemmeskriver som folk flest har, eller har du kjøpt en dyrere variant? Anonymkode: 8621e...8db Har vanlig hjemmeskriver, epson. Helt midt på treet skriver, eneste jeg er plaget med er at dysene tørker ut om det går mer enn 1 mnd uten å skrive ut noe, så da må jeg altså rense de en gang eller to for å få fin utskrift Anonymkode: b64a4...b79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå