AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:40 #1 Skrevet tirsdag kl. 17:40 Vil bare høre om dette er normalt? Et av de første symptomene mine var oppblåsthet. Nå har jeg vært oppblåst i seks uker, og magen ser bare større og større ut. Den ser såpass stor ut nå, at jeg sliter med å tro på at jeg «bare er oppblåst». Samtidig så er det for tidlig for at livmora gjør magen stor. Så da sitter jeg igjen med «har jeg blitt feit?». Jeg trener flere ganger i uka og spiser sunt. Jeg har nok spist mer enn normalt, men ikke såpass mye at magen ville vokst så mye på seks uker. Jeg er normalvektig, har lagt på meg 2,5 kg. Er dette normalt, og hvis det er det: er det noe annet enn bare luft som gjør det? Anonymkode: 3ed35...2b3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:50 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:50 Jeg er sju uker på vei, og har vært skikkelig, skikkelig oppblåst. Ingen bukser har passet og har følt meg skikkelig feit. Fikk igang behandling mot forstoppelse (duphalac og linfrø), og nå er magen tilbake til ca normal igjen. Så det kan faktisk være oppblåsthet. Vanskelig å si selvfølgelig, for du skriver ikke hvor langt du er på vei? Anonymkode: 411c0...afe
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:55 #3 Skrevet tirsdag kl. 17:55 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er sju uker på vei, og har vært skikkelig, skikkelig oppblåst. Ingen bukser har passet og har følt meg skikkelig feit. Fikk igang behandling mot forstoppelse (duphalac og linfrø), og nå er magen tilbake til ca normal igjen. Så det kan faktisk være oppblåsthet. Vanskelig å si selvfølgelig, for du skriver ikke hvor langt du er på vei? Anonymkode: 411c0...afe Det ble visst glemt! Er 11 uker på vei. Magen har bare vokst og vokst. Jeg husker jeg følte meg tjukk i uke 5, men da var jo magen vanvittig mye flatere enn nå😂 Anonymkode: 3ed35...2b3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:56 #4 Skrevet tirsdag kl. 17:56 Jeg hadde det samme med første, da så jeg ut til å være nesten 3 mnd på vei etter 8 uker... Det gikk litt over etter en stund og så kom den ordentlige gravidmagen senere. Anonymkode: cdc4b...c32
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:47 #5 Skrevet onsdag kl. 15:47 Man skal ikke stresse med vekta når man er gravid og det er jo ikke mye du har gått opp heller, jeg har hørt om folk slm har gått opp hele 30 kg Det er faktisk ganske mye i kroppen som gjør sånn at man går opp ikke bare fosteret. Som hormoner, veske, blod , livmoren som strekker seg ut og enda mer som jeg ikke kommer på nå Anonymkode: da357...682
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå