Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg står i eit ganske fastlåst brot med ein mann eg framleis ønskjer.

Det har vore mykje fint mellom oss, men også konfliktar, misforståingar og ting som har såra begge. Eg var den som først trekte meg og avslutta etter ein vond konflikt. Etterpå blei han veldig bestemt på at det var slutt.

No skal vi snakke saman ein gong til.

Til dei som faktisk har funne tilbake til ein mann etter eit hardt brot: Kva gjorde de konkret som fungerte?

Særleg interessert i erfaringar der mannen var stolt, bestemt og ganske kategorisk etter at kvinna først hadde trekt seg.

Anonymkode: 4486c...b95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begge.Må.Faktisk.Ønske.Å.Jobbe.Med.Forholdet!

Anonymkode: 1dc7e...557

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så de kasta ut en type du egentlig vil beholde, du er et rødt flagg!

Anonymkode: 2167a...24e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men det var du som slo opp ikke sant? Og nå synes du han er stolt og sta som ikke vil ta deg tilbake? 

Anonymkode: 02266...0d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Men det var du som slo opp ikke sant? Og nå synes du han er stolt og sta som ikke vil ta deg tilbake? 

Ja, eg avslutta først, men det skjedde etter ein konkret konflikt som blei så hard at eg trekte meg heilt unna. Det var ikkje det same som at kjenslene mine var borte, eller at eg eigentleg ønskte å miste forholdet. No prøver eg å forstå om det framleis finst noko å reparere, og korleis.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med et sånn forhold?

Anonymkode: 964cb...301

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan på en måte forstå han, har du gjort det slutt på grunn av en konflikt så hadde jeg også hatt problemer med å stole på at det ikke skjer igjen når en ny konflikt dukker opp. Jeg ønsker ikke å være i ett slikt forhold. 

Jeg kastet ut eksmannen pga utroskap og tok han tilbake, angrer veldig på det da jeg fortsatte ti år til i ett forhold som aldri ble helt bra. Jeg mistet jo ikke følelsene umiddelbart jeg heller og det var derfor jeg ville forsøke videre, men kjærligheten sluknet gradvis likevel. Han ville egentlig ikke jobbe med forholdet, bare fortsette som før og late som ingen ting. 

Skal dere finne tilbake så må dere begge to ville jobbe med forholdet. Alle problemene, ikke bare det siste.

Anonymkode: 2bc5a...7b1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har man gjort det slutt så ER det slutt.

Anonymkode: 078a9...9ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, eg avslutta først, men det skjedde etter ein konkret konflikt som blei så hard at eg trekte meg heilt unna. Det var ikkje det same som at kjenslene mine var borte, eller at eg eigentleg ønskte å miste forholdet. No prøver eg å forstå om det framleis finst noko å reparere, og korleis.

Nei, jeg forstår at man kan gjøre det slutt av ulike grunner selv om man fremdeles har følelser. Men når man går til det steget å avslutte forholdet må man jo ta høyde for at forholdet faktisk blir avsluttet? Og at den andre parten da mest sannsynlig ikke vil ha en tilbake selv om man ombestemmer seg.  Jeg reagerer ikke på det at du angrer sånn sett, men at du fremstiller det som at han er vanskelig nå på en måte. Dersom noen slår opp med meg, kan ikke jeg se for meg et scenario der jeg hadde hatt tillit eller lyst til å ta de tilbake. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...