Gutta på Golvet Skrevet 15. september #1 Skrevet 15. september Noen kvinner liker å ta spruten i munnen, andre kan tollerere det for å tilfredstille sin sexpartner mens det for noen er totalt utenkelig. Alle preferanser selvsagt ok. Men, for dere i første og andre kategori, hva er den optimale sædsmaken ? Hva motiverer dere til å ta spruten i munnen ? Er det 5 liter ananasjuice om dagen eller takknemlighet for at han gir dere tidenes rimjobb ?
Marijana Skrevet 15. september #2 Skrevet 15. september Her er det stor forskjell. Noen smaker beskt og da svelger jeg det ikke. De fleste har en ganske ren saltsmak, og det er det beste.
AnonymBruker Skrevet 15. september #3 Skrevet 15. september Den som forblir i kondomet. Anonymkode: effb9...d3c 8 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #4 Skrevet 15. september Jeg har tilgode å høre en kvinne beskrive smaken som noe positivt. I beste fall er det gjennomførbart med diverse teknikker. De deler ikke det med mannfolka selvsagt 😅 Jeg synes ikke personlig at mitt underliv smaker dessert heller, selv om det er helt normalt der nede. Anonymkode: bb8aa...391 2 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #5 Skrevet 15. september Gutta på Golvet skrev (2 timer siden): Noen kvinner liker å ta spruten i munnen, andre kan tollerere det for å tilfredstille sin sexpartner mens det for noen er totalt utenkelig. Alle preferanser selvsagt ok. Men, for dere i første og andre kategori, hva er den optimale sædsmaken ? Hva motiverer dere til å ta spruten i munnen ? Er det 5 liter ananasjuice om dagen eller takknemlighet for at han gir dere tidenes rimjobb ? Rimjob? Du blander med blowjob? Anonymkode: ad5ed...a6a
Lumine Skrevet 15. september #6 Skrevet 15. september Sæd smaker snørr og har konsistensen til snørr. Du kan ikke spise og drikke noe som gir sæd mindre snørrsmak, bare kjipere snørrsmak. 3 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #7 Skrevet 15. september Mannen smaker godt. Jeg klarer likevel ikke ta hele spruten i munnen da det er mye og klebrig, så det tar tid å få ned. Er jo kjekt å puste også. Anonymkode: d9962...bfa
AnonymBruker Skrevet 15. september #8 Skrevet 15. september Helt ærlig smaker det omtrent likt uansett 😅 Nå har jeg god kun svelget av etnisk nordiske menn med omtrent samme levestandard og kosthold, men jo, smaken er lik, det smaker sæd og svelges helst unna raskt 😆 På ferie i sommer spise mannen masse ananas både til frokost og middag i buffeten, smakte fortsatt det samme 😉 Anonymkode: fc0cd...350 2
AnonymBruker Skrevet 15. september #9 Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Helt ærlig smaker det omtrent likt uansett 😅 Nå har jeg god kun svelget av etnisk nordiske menn med omtrent samme levestandard og kosthold, men jo, smaken er lik, det smaker sæd og svelges helst unna raskt 😆 På ferie i sommer spise mannen masse ananas både til frokost og middag i buffeten, smakte fortsatt det samme 😉 Anonymkode: fc0cd...350 Det smaker absolutt ikke det samme. Min helnorsk godt eks smakte fryktelig, uansett hva han gjorde. Ingen andre har vært så fæl smak på, men variasjoner har det vært. Så må menn slutte med å tro det er godt. Det smaker snørr, med litt bitter ettersmak. Det er IKKE for smaken en del av oss kvinner tar det i munnen, men for opplevelsen av hans orgasme. Server dette i noen andre settinger, og ingen ville hatt det. Vi har ikke saft, is eller kjærlighet på pinne med sædsmak. Av god grunn. Det er aldri snakk om god smak, bare mer eller mindre at det er mulig uten å virkelig hate det. Anonymkode: fa02d...954 9
AnonymBruker Skrevet 15. september #10 Skrevet 15. september Det smaker kvalmende uansett, og konsistensen hjelper ikke på. Når vi prater om det i venninnegjengen er det ingen som liker det, men flere som later som at de digger det siden det er viktig for partneren sin. Anonymkode: c332e...d51 6
AnonymBruker Skrevet 15. september #11 Skrevet 15. september Det smaker bittert som regel. Og det med ananas er en myte. Og rimjob må ts google, for det er ikke synonymt med blowjob. Anonymkode: ad5ed...a6a 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #12 Skrevet 15. september Jeg ville likt at det smakte jordbær. Husker dere jordbærsmaken på kondomene på 80-90-tallet? Den savner jeg. Anonymkode: 19376...cb7
AnonymBruker Skrevet 15. september #13 Skrevet 15. september Skjønner ikke hvorfor folk sier at sæd smaker ekkelt. Det er ihvertfall ikke min erfaring.. Sæd smaker precum (friskt/salt), av hud/duft av mann, og beskt/bittert, omtrent som øl. Av og til et anslag av søtt. Da Anonymkode: 8fb3e...05c 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. september #14 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Den som forblir i kondomet. Anonymkode: effb9...d3c Suger du han med kondom?? Eller skal jeg lese det som at du drikker det fra kondomet? Anonymkode: b7bf2...b96
AnonymBruker Skrevet 16. september #15 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Server dette i noen andre settinger, og ingen ville hatt det. Vi har ikke saft, is eller kjærlighet på pinne med sædsmak. Av god grunn. Det er aldri snakk om god smak, bare mer eller mindre at det er mulig uten å virkelig hate det. Anonymkode: fa02d...954 Hvis du tar en tur på nettet, så finnes det chips med sperm smak, chips som smaker av våt mus. Så her tar du direkte feil. BTW, jeg elsker smaken av sæd, så når Jeg suger mannen og lar han komme i munnen min, så er det like mye for min del som for hans del 😘. Så ikke svar for alle kvinner. Og det er faktisk flere av oss som har det slik at vi liker smaken! Dame 46 som elsker å suge og kjenne spruten I munnen mens jeg suger hodet ekstra hardt! Anonymkode: b7bf2...b96 1
AnonymBruker Skrevet 16. september #16 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvis du tar en tur på nettet, så finnes det chips med sperm smak, chips som smaker av våt mus. Så her tar du direkte feil. BTW, jeg elsker smaken av sæd, så når Jeg suger mannen og lar han komme i munnen min, så er det like mye for min del som for hans del 😘. Så ikke svar for alle kvinner. Og det er faktisk flere av oss som har det slik at vi liker smaken! Dame 46 som elsker å suge og kjenne spruten I munnen mens jeg suger hodet ekstra hardt! Anonymkode: b7bf2...b96 Dette kan man elske uten å ville ha brukt sæd som topping på is, eller tilbehør til koteletter. Fordi det er totalen i situasjonen som er det deilige. Dersom du får din mann til å sprute i et glass til deg som du drikker med nytelse når han er borte skal jeg tro deg i at det er SMAKEN du digger. Rariteter finnes det nesten alt av, men det er ikke i noe dagligvarebutikker. Jeg elsker det samme som deg, uten at det er SMAKEN som gjør dette til noe deilig. Anonymkode: fa02d...954 1
Bamseklemmer Skrevet 16. september #17 Skrevet 16. september Gutta på Golvet skrev (9 timer siden): Noen kvinner liker å ta spruten i munnen, andre kan tollerere det for å tilfredstille sin sexpartner mens det for noen er totalt utenkelig. Alle preferanser selvsagt ok. Men, for dere i første og andre kategori, hva er den optimale sædsmaken ? Hva motiverer dere til å ta spruten i munnen ? Er det 5 liter ananasjuice om dagen eller takknemlighet for at han gir dere tidenes rimjobb ? Noen kvinner hater det andre kvinner elsker, sånn vil det alltid være pga forskjeller.. mannen er årsaken til dette👍 Ananas er en myte.. jeg har prøvd alt av triks: Spist mat.. og unngått mat for å få bedre smak. 5 liter ananas juice gir bare syreskader på tennene, men er rik på A og C-vitamin. Du må se på sæd som en ferskvare, så ikke servere en kvinne sæd som har gått ut på dato. Dvs: Sædsmaken forringes kraftig etter 2 dager etter siste utløsning.. En annen ting som påvirker smaken.. sæden blir ikke like god, hvis kvinnen ikke er kåt nok eller gruer seg til å svelge. Og derfor tror jeg kvinner er forskjellige.. noen menn har hyppig utløsning med god smak, mens andre menn serverer gammel sæd til kvinnen😆
AnonymBruker Skrevet 16. september #18 Skrevet 16. september Det smaker helt greit. Jeg liker å svelge fordi både jeg og mannen tenner på det. Anonymkode: 6049d...de9
AnonymBruker Skrevet 16. september #19 Skrevet 16. september Sæd smaker kvalmende og har en ekkel konsistens. Anonymkode: 776e1...bc9 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. september #20 Skrevet 16. september Ingen. Det er ikke mat, liksom. Tro det eller ei. Anonymkode: 3a8ae...dfa 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå