Gå til innhold

Fly med hund

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten bichon frise og vurderer nå å ta han med meg på flytur til Bergen. Han har aldri flydd før. Jeg vil ha han i kabinen. Hvilket utstyr trenger jeg? Hva gjør jeg med han på flyplassen? Finnes det en type bur som også kan være som en sekk jeg kan bære han i? Han er glad i å markere og veldig leken og vimsete så han kan ikke gå fritt rundt i bånd inne. 

Tar imot alle tips med glede!

Anonymkode: 50259...049

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høyst sannsynlig er hunden dessverre for stor til å passe i tøybur med maksmålet flyselskapene har. 40 x 25 x 23 cm
Men du kan alltids prøve i dyrebutikk med hunden og se at hunden kan stå oppreist og snu seg komfortabelt rundt i det. 

Ville funnet andre framkomstmidler enn å sende hunden i lasterommet i så fall. 

Anonymkode: e12b0...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Sherpa størrelse M er vanlig å bruke, men det er vel egentlig bitte litt over målet om man møter en person som kommer til å måle det nøye…

AnonymBruker
Skrevet

Det enkleste er at du tar kontakt med flyselskapet du skal fly med, så får du riktig svar.

Anonymkode: 9fc7f...9da

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Høyst sannsynlig er hunden dessverre for stor til å passe i tøybur med maksmålet flyselskapene har. 40 x 25 x 23 cm
Men du kan alltids prøve i dyrebutikk med hunden og se at hunden kan stå oppreist og snu seg komfortabelt rundt i det. 

Ville funnet andre framkomstmidler enn å sende hunden i lasterommet i så fall. 

Han er 28 cm høy over ryggen. 

Anonymkode: 50259...049

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...