AnonymBruker Skrevet 15. september #1 Skrevet 15. september Hva heter merket som hadde de gigantiske buksene med lange baklommer, som muligens var spisse nederst, og som gjerne hadde hvit søm? De kom i ulike farger som brun, grønn, svart, blå osv. Anonymkode: 27fba...a62
AnonymBruker Skrevet 15. september #2 Skrevet 15. september Er det cargobukser? Husker Tommy hilfilger var populært. Ellers hadde jeg Levi’s sailorpants i flere farger, men de var jo smale bare med stor sleng. Anonymkode: 09446...420
AnonymBruker Skrevet 15. september #3 Skrevet 15. september Tenker du på JNCO? Anonymkode: ddb60...e35 1 1
Rosa Dartle Skrevet 15. september #4 Skrevet 15. september (endret) Killah Babe? Mellow bukser? Sefa? Skjønte ikke helt det med «spisse» nederst. Endret 15. september av Rosa Dartle 1
AnonymBruker Skrevet 15. september #6 Skrevet 15. september Miss Sixty kanskje? Anonymkode: 82f36...22d
AnonymBruker Skrevet 15. september #7 Skrevet 15. september Er det South Pole du tenker på eller Pycho Cowboys? Anonymkode: ef39e...551
AnonymBruker Skrevet 15. september #9 Skrevet 15. september Du beskriver noe som minner om ei Adidas sleng joggebukse i cordfløyel. Garantert motbydelig da som nå. Anonymkode: f6d73...85e
Gjest ManikyrPedikyr Skrevet 16. september #11 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Type disse? Anonymkode: ddb60...e35 halp.
Morpheus Skrevet 16. september #12 Skrevet 16. september Psycho Cowboys var kult. Men hadde ikke råd til det selv når jeg var fjortis. Men fant denne jeg fikk lyst på: https://share.temu.com/oOK61ZaPMrB
Kvist Skrevet 17. september #13 Skrevet 17. september Morpheus skrev (På 16.9.2026 den 11.33): Psycho Cowboys var kult. Men hadde ikke råd til det selv når jeg var fjortis. Men fant denne jeg fikk lyst på: https://share.temu.com/oOK61ZaPMrB Haha, de var jo de kuleste buksene en stund. Med plass til 2 sekspakninger med ehh... brus... i lommene. Med sokker rundt så de ikke klirret 2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #14 Skrevet 1. oktober Eneste buksene jeg egentlig tenker på når folk snakker 90-talls bukser er Adidas kneppebukser. Og jeg så hele tre personer i slike bukser bare i går! En av dem hadde på knallrøde og selv om de var dyttet nedi hvite Nike sokker må jeg si jeg fikk lyst på akkurat de. De lyste opp i ett hav av grått og svart. Anonymkode: 4e784...ce5
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #15 Skrevet 1. oktober de eneste kneppebuksene jeg så på 90tallet var hvite, med ulike striper oppover? som jeg husker.. Anonymkode: d0ed5...d37
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #16 Skrevet 1. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): de eneste kneppebuksene jeg så på 90tallet var hvite, med ulike striper oppover? som jeg husker.. Anonymkode: d0ed5...d37 ops nei de var jo svarte også? med hvitt der knappene var? Anonymkode: d0ed5...d37
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #17 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 1.10.2026 den 15.40): Eneste buksene jeg egentlig tenker på når folk snakker 90-talls bukser er Adidas kneppebukser. Og jeg så hele tre personer i slike bukser bare i går! En av dem hadde på knallrøde og selv om de var dyttet nedi hvite Nike sokker må jeg si jeg fikk lyst på akkurat de. De lyste opp i ett hav av grått og svart. Anonymkode: 4e784...ce5 Hurtigsexbukse jo! Vi kalte dem det jeg hadde den samme i svart eller mørkeblå. Anonymkode: e1f2e...1af 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober #18 Skrevet 4. oktober AnonymBruker skrev (På 2.10.2026 den 18.51): Hurtigsexbukse jo! Vi kalte dem det jeg hadde den samme i svart eller mørkeblå. Anonymkode: e1f2e...1af Vi kalte de også ett eller annet med sex, men husker ikke i farten hva det var… Anonymkode: 4e784...ce5
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:43 #19 Skrevet fredag kl. 06:43 AnonymBruker skrev (På 4.10.2026 den 21.34): Vi kalte de også ett eller annet med sex, men husker ikke i farten hva det var… Anonymkode: 4e784...ce5 Pulebukser kalte vi dem. Hadde man de på på en hjemme alene fest ble det klåing og ofte noe mer… Og gjerne en del flørting og klåing i skolegården også. Anonymkode: 4e784...ce5
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #20 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 2.10.2026 den 18.51): Hurtigsexbukse jo! Vi kalte dem det jeg hadde den samme i svart eller mørkeblå. Anonymkode: e1f2e...1af De prostituerte her i byen gikk ofte i slike bukser husker jeg. Anonymkode: 1c83f...1ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå