AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:21 #1 Skrevet tirsdag kl. 06:21 Jeg liker å være komfortabel når jeg er hjemme og ender ofte opp i slaskete sweatpants. Jeg er i 30-årene, slank og veltrent, og jeg skulle gjerne hatt sweatpants som er behagelige, men som faktisk sitter pent/stramt over rumpe og lår og som får meg til å føle meg bra! Noen som har gode tips som ikke er svindyre? Anonymkode: 9186e...a1f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:26 #2 Skrevet tirsdag kl. 06:26 Søk på Lounge wear, så får du opp koseklær som ser litt bedre ut enn joggebukser 🙂 Anonymkode: a2669...aac
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:46 #3 Skrevet tirsdag kl. 06:46 Halara har masse bukser som ser normale ut, men som føles som joggebukser. Sitte mye på jobb og elsker de. Anonymkode: ba2ab...c80
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:51 #4 Skrevet tirsdag kl. 06:51 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Halara har masse bukser som ser normale ut, men som føles som joggebukser. Sitte mye på jobb og elsker de. Anonymkode: ba2ab...c80 Har du tips til hvilke modeller som ser bra nok ut til å kunne bruke på jobb? Ser de har svært mange ulike! Anonymkode: 2c911...76d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå