Catlin Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Hva er ditt beste tips til hvor vi kan dra på ferie - i Norge eller i utlandet? Vi er en familie med unger på 1, 3 og 4 år.
Gjest Camelia Skrevet 29. april 2006 #2 Skrevet 29. april 2006 Kristiansand. Skjærgård, reker, hvitvin, dyrepark, vannmoro, Kaptein Sabeltann og Kardemommeby.
just_c Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 safarie i sør afrika...det hørs så kjekt ut:)
Gjest Camelia Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 Det heteste tipset må være: Det enkle er ofte det beste. I hvertall når man skal ha med seg tre så små barn.
just_c Skrevet 1. mai 2006 #5 Skrevet 1. mai 2006 grunnen til jeg ble så hypp på sør afrika var at da vi var for å få biletter til amsterdam på et lokalt reisebyrå så vi de reklamerte for slike turer.. der du da leiger leilighet i sør afrika..der de da legger opp turer for familier. men så gjelder det da også hvor mye man skal betale for en tur da,,. men jeg ble heltfrelst..for det var så bra opplegg..og vurderer reise med søstern og tantungene:)
prinsessa Skrevet 1. mai 2006 #6 Skrevet 1. mai 2006 Med 3 så små barn hadde jeg også tenkt på at det enkleste er det beste. Henger meg på Kristiansand eller så kan man jo også leie feriehus i Danmark. Sør-Afrika tror jeg ikke er noe særlig med så små unger. Veldig lang reise + at ungene vil vel ha mer utbytte av det når de blir eldre. Når minstemann er 5 kanskje. Tenker at skal man bruke så masse penger på ferie så er det greit at ungene husker noe av ferien.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #7 Skrevet 3. mai 2006 har dere råd og tid, så dra på all inclusive ferie til aruba. best holiday ever!!!
Mixelite Skrevet 3. mai 2006 #8 Skrevet 3. mai 2006 Hellas! Ungene får masse oppmerksomhet, det er fine strender, god mat, forholdsvis kort reise og ungene blir tatt godt imot :-) Chios er _min_ favoritt. Dit har vi reist siden 1990 og begge ungene har vært med siden de var rundt et år gamle.
Gjest Fruktfat Skrevet 3. mai 2006 #9 Skrevet 3. mai 2006 Sør-Afrika tror jeg ikke er noe særlig med så små unger. Veldig lang reise + at ungene vil vel ha mer utbytte av det når de blir eldre. Når minstemann er 5 kanskje. ← mange (alle?) har aldersgrenser på safari, de vi har sett på har en nedre aldersgrense på 7 år. jeg ville reist til danmark, leid feriehus der.
Acinom Skrevet 4. mai 2006 #10 Skrevet 4. mai 2006 Hva med Alcudia? Veldig barnevennlige strender, langgrunt og lys fin sand som ikke blir så varm
Catlin Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2006 Å dra til sørafrika med 3 unger - der den eldste er 4 år, blir kanskje litt vel ambisiøst. Tenker med skrekk og gru på flyturen.
liv Skrevet 9. mai 2006 #12 Skrevet 9. mai 2006 Hunderfossen og lilleputtland! Minnes de stedene fra jeg var veldig liten! Var utrolig gøy i lilleputtland!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå