AnonymBruker Skrevet i går, 19:43 #1 Skrevet i går, 19:43 Har gått på det i 4 år, følt meg litt ustø,svimmel og trøtt. Alle prøver er fine, så aldri tenkt at det kan komme av medisinen? Men har noen erfaring med dette? Hva er din erfaring med medisinen? Anonymkode: 364a7...e5c 1
AnonymBruker Skrevet i går, 19:51 #2 Skrevet i går, 19:51 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har gått på det i 4 år, følt meg litt ustø,svimmel og trøtt. Alle prøver er fine, så aldri tenkt at det kan komme av medisinen? Men har noen erfaring med dette? Hva er din erfaring med medisinen? Anonymkode: 364a7...e5c Jeg har bare fine opplevelser av medisinen Anonymkode: 364a7...e5c
AnonymBruker Skrevet i går, 19:53 #3 Skrevet i går, 19:53 Ja, og de var bare negative Anonymkode: d8f80...0ec 1
Bingodingo Skrevet i går, 20:04 #4 Skrevet i går, 20:04 (endret) Har brukt dette av og på i 15 år. Merket alltid svimmelhet og kvalme om jeg glemte å ta medisinen på 2-3 dager, og ifm. opptrapping eller de gangene jeg trappet ned og sluttet på medisinen. Ellers bruker jeg 20mg og har ikke kvalme eller svimmelhet, men medisinen gjør det den skal for meg Har lært at cipralex gjør meg mindre påvirket/brydd av vanlige hverdagsproblemer som diskusjoner og uenigheter, samt reaksjoner på ting som man vanligvis ville blitt trist av blir jeg ikke så påvirket av (som gjerne ikke er så bra,eller?). Endret i går, 20:05 av Bingodingo Bedre forklart setning
AnonymBruker Skrevet i går, 20:04 #5 Skrevet i går, 20:04 Bingodingo skrev (Akkurat nå): Har brukt dette av og på i 15 år. Merket alltid svimmelhet og kvalme om jeg glemte å ta medisinen på 2-3 dager, og ifm. opptrapping eller de gangene jeg trappet ned og sluttet på medisinen. Ellers bruker jeg 20mg nå og slipper angst problemer. Har lært at cipralex gjør meg mindre påvirket/brydd av vanlige hverdagsproblemer som diskusjoner og uenigheter, samt reaksjoner på ting som man vanligvis ville blitt trist av blir jeg ikke så påvirket av (som gjerne ikke er så bra,eller?). Okei! Men aldri under behandling av den? Anonymkode: 364a7...e5c
Bingodingo Skrevet i går, 20:07 #6 Skrevet i går, 20:07 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Okei! Men aldri under behandling av den? Anonymkode: 364a7...e5c Forstår ikke helt hva du mener
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Bingodingo skrev (9 timer siden): Forstår ikke helt hva du mener Hun spør om svimmelheten aldri kom når du stod på tablettene over tid (var under behandling) og brukte de normalt, altså utenom opptrapping/slutting/glemt tabletter. Anonymkode: 0512d...834 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hun spør om svimmelheten aldri kom når du stod på tablettene over tid (var under behandling) og brukte de normalt, altså utenom opptrapping/slutting/glemt tabletter. Anonymkode: 0512d...834 Ja, var det jeg mente hehe Anonymkode: 364a7...e5c
Bingodingo Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hun spør om svimmelheten aldri kom når du stod på tablettene over tid (var under behandling) og brukte de normalt, altså utenom opptrapping/slutting/glemt tabletter. Anonymkode: 0512d...834 Da forstår jeg. Jo, har tidvis vært litt svimmel når jeg tenker meg om, men har aldri koblet det til medisinene. Kanskje det har vært pga de? Har blitt så vandt til livet med denne medisinen at det som sikkert er bivirkninger er blitt normalen for meg nå.. skulle ønske jeg kunne slutte med de og leve normalt..
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #10 Skrevet 15 timer siden Bingodingo skrev (10 minutter siden): Da forstår jeg. Jo, har tidvis vært litt svimmel når jeg tenker meg om, men har aldri koblet det til medisinene. Kanskje det har vært pga de? Har blitt så vandt til livet med denne medisinen at det som sikkert er bivirkninger er blitt normalen for meg nå.. skulle ønske jeg kunne slutte med de og leve normalt.. ja.. da er vi to:( Anonymkode: 364a7...e5c
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #11 Skrevet 13 timer siden Har gått på dem i fem år og har ikke merket svimmelhet. Er ofte sliten pga har en sykdom som har dette som symptomer, men det ble ikke verre av å starte på/ gå på cipralex. Anonymkode: e1b18...b0c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå