AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Hei, jeg er i uke 7+2 fikk blødninger i dag, men fikk en haste time og se et hjerte som slo for full maskin! men jeg blør forsett! Er dette normalt eller kan jeg holde på og miste? Anonymkode: dd2d8...639
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jeg hadde blødning i uke 6. Knallrød, frisk blødning, veldig lik på bildet. Dro på ultralyd og så et hjerte som slo ❤️ Den friske blødningen avtok, men jeg spottet av og på de neste 5-6 ukene. Ga seg ved uke 12. Jeg ble fulgt opp med ukentlig ultralyd fordi jeg var så stresset, men alt var bra. De fant ingen forklaring på hvorfor jeg blødde. Gutten min er nå 13 år gammel ☺️ I neste svangerskap blødde jeg ingenting. Begge barna mine er IVF-barn 😊 Anonymkode: 9fe64...c39
AnonymBruker Skrevet 29 minutter siden #3 Skrevet 29 minutter siden Skjønner behovet for et konkret svar men det er helt umulig å si. Noen spotter i et svangerskap og det går bra, andre er det begynnelsen på SA. Ingenting kan forhindre det, og man har ingen kontroll, dessverre. Kun tiden får vise, krysser fingrene for deg 💗 Anonymkode: 2da07...87c
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #4 Skrevet 12 minutter siden Hva sa de om blødningen da du tok UL da? Jeg er også 7 uker på vei, har hatt blødning i helgen og skal ta UL i morgen. Er skikkelig nervøs! Da jeg var gravid med barnet mitt opplevde jeg også blødninger. Tror ikke det var like mye som på bildet du delte, men nok til at jeg inni meg konkluderte med at det var SA. Det var det jo ikke, heldigvis. Krysser fingrene for deg! Vil jo tro at et bankende hjerte betyr at blødningene ikke er truende for svangerskapet ❤️🤞🏻Men kontakt legen og be om ny UL om det ikke gir seg. Anonymkode: 7b637...1ec
PandaBaby Skrevet 11 minutter siden #5 Skrevet 11 minutter siden Sender deg mange gode tanker ♥️ Så lenge hjertet slår, ha håp og tro på at det vil gå bra med den lille erten 🥰 For meg var det negativ erfaring med blødninger så tidlig etter innsett, men blødninger can også skyldes progesteron støtten, hvis du f.eks tar cyclogest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå