Gjest regularNørd Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 To the point: Jeg vurderer å kjøpe sex. Jeg vil ikke ha HIV, eller andre sykdommer som ikke kan helbredes. Hva må jeg passe på annet enn å bruke kondom? Kan jeg kysse på munnen? Link? Kan jeg smittes om hun suger meg uten kondom? Kan jeg smittes av å kysse henne "der"? Om noen har en link med opplysninger, så ville jeg satt pris på det.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 (endret) Sats på kondom uansett hvilke kroppsvæsker pikken din kommer i kontakt med. Drit i klining/kyssing. Du kjøper vel sex for å pule, ikke sant? Fjernet link til side som ikke kan vises Trille (mod) Endret 27. april 2006 av Trille
Gjest StoreSky Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 TENK at noen faktisk svarte seriøst på dette...OG linket!!
forelzka Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Er det mulig??? Må du KJØPE for å være mann eller noe? Eller har du bare pervers form for syk humor? Skaff deg et liv! Helst et hvor du kan se deg selv i speilet hver dag....
Gjest GreenSky Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 Om du har samvittighet til det, synes jeg du skal lese linkene her først. Dette er menneskehandel Mange barn er slavarbeidere i Norge Småbander driver menneskehandel
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 Er det mulig??? Må du KJØPE for å være mann eller noe? ← Nei, jeg kjøper for å få sex. Hvis dere ikke har noe godt å komme med annet enn personangrep kan dere starte en egen tråd, synes jeg. Dette er en seriøs forespørsel. Jeg er klar over at jeg kan drite i klining, men jeg ville gjerne ha full pakke og få en prostituert til å gi meg en liten innføring. Jeg vet at HIV smittes via sæd, og igjennom små sår i slimhinner og hud. Men finnes HIV i vaginasekreter? Eller kan jeg slikke og kysse uten problemer? Det må da være noen her som vet dette?
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Nei, jeg kjøper for å få sex. Hvis dere ikke har noe godt å komme med annet enn personangrep kan dere starte en egen tråd, synes jeg. Dette er en seriøs forespørsel. Jeg er klar over at jeg kan drite i klining, men jeg ville gjerne ha full pakke og få en prostituert til å gi meg en liten innføring. Jeg vet at HIV smittes via sæd, og igjennom små sår i slimhinner og hud. Men finnes HIV i vaginasekreter? Eller kan jeg slikke og kysse uten problemer? Det må da være noen her som vet dette? ← Hiv finnes i alt, men jeg vet ihvertfall at kyssing ikke er noe problem. Begge personene må ha et åpent sår, også må det fem LITER spytt til for at det skal være fare for smitte. Når det gjelder munnsex vet jeg ikke. Selv ville jeg ikke tatt sjansen. Sjekk www.hivnorge.no - kanskje det står noe der
forelzka Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Hiv finnes i alt, men jeg vet ihvertfall at kyssing ikke er noe problem. Begge personene må ha et åpent sår, også må det fem LITER spytt til for at det skal være fare for smitte. Når det gjelder munnsex vet jeg ikke. Selv ville jeg ikke tatt sjansen. Sjekk www.hivnorge.no - kanskje det står noe der ← Tenk å svare seriøst på noe sånt..... Sjekk heller linkene til GreenSky!!!
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #10 Skrevet 27. april 2006 http://hivnorge.no/hiv&aids/hvordan_smitter.php
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #11 Skrevet 27. april 2006 Tenk å svare seriøst på noe sånt..... Sjekk heller linkene til GreenSky!!! ← Nå tror ikke jeg at noen innlegg på KG kan få trådstarter vekk fra å ønske å kjøpe sex. Da er det bedre, både for den prostituerte og han selv at de bruker beskyttelse og vet om farene. Prostitusjon forsvinner ikke, og da bør det være et minstemål å ihvertfall begrense antallet hiv-positive prostituerte (hva vet vel vi om kundene holder seg til èn eller ti jenter). Jeg synes ikke kjøp og salg av sex er positivt, men jeg er for at det skal være lovlig; og jeg er for at jentenes helse ihvertfall utsettes for så liten risiko som mulig. Nå er det vel ikke trådstarters hovedpoeng at han vil beskytte jentene, men vet at han bruker hodet kan det kanskje spares en hivdiagnose.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. april 2006 #12 Skrevet 27. april 2006 Ja, du kan få hiv gjennom oralsex. Hvor gammel er du egentlig? Jeg tror du kan klare å finne deg noe annet enn en prostituert. Vil du virkelig ha sex med noen som ikke vil ha sex med deg, men bare gjør det for pengenes skyld?
forelzka Skrevet 27. april 2006 #13 Skrevet 27. april 2006 Nå er det vel ikke trådstarters hovedpoeng at han vil beskytte jentene, men vet at han bruker hodet kan det kanskje spares en hivdiagnose. ← Siden trådstarter har hode nok til å finne frem på KG, går jeg ut fra at han har hode nok til å finne info om smitte på nettet. Å da heller spørre her inne for å "blottlegge" lyster han burde snakke med en psykolog om, ser jeg ikke som en seriøs forespørsel om smitte.... Det finnes mennesker med utdanning og doktorgrader som tar betalt for å hjelpe sånne. Og det vil jeg si er noe bedre bruk av penger!
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #14 Skrevet 27. april 2006 Siden trådstarter har hode nok til å finne frem på KG, går jeg ut fra at han har hode nok til å finne info om smitte på nettet. Å da heller spørre her inne for å "blottlegge" lyster han burde snakke med en psykolog om, ser jeg ikke som en seriøs forespørsel om smitte.... Det finnes mennesker med utdanning og doktorgrader som tar betalt for å hjelpe sånne. Og det vil jeg si er noe bedre bruk av penger! ← Det finnes da fullstendig normale mennesker som kjøper sex!
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #15 Skrevet 27. april 2006 Ja, du kan få hiv gjennom oralsex. Hvor gammel er du egentlig? Jeg tror du kan klare å finne deg noe annet enn en prostituert. Vil du virkelig ha sex med noen som ikke vil ha sex med deg, men bare gjør det for pengenes skyld? ← Sorry. Jeg synes det er vanskelig å finne jenter jeg kan prøve å ha sex med uten at jeg må starte et forhold først. Jeg liker ikke å såre eller bruke folk, så da betaler jeg heller for å ha meg med profesjonelle. Synes det er mer redelig.
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #16 Skrevet 27. april 2006 Det blir litt på trynet å si at alle som mener noe annet enn deg trenger psykologhjelp. Du gjør sikkert ting andre synes er mindre heldig, men du kan jo ikke stemples som komplett gal av den grunn?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 27. april 2006 #17 Skrevet 27. april 2006 Sorry. Jeg synes det er vanskelig å finne jenter jeg kan prøve å ha sex med uten at jeg må starte et forhold først. Jeg liker ikke å såre eller bruke folk, så da betaler jeg heller for å ha meg med profesjonelle. Synes det er mer redelig. ← Men jøss da, det finnes da flust av jenter som bare er ute etter en ting også! Må si at jeg syns du bruker "de profesjonelle" også, om enn kanskje enda mer. Du kan ikke vite at dette er noe de gjør frivillig eller fordi de blir tvunget til det av noen bakmenn eller pga rusproblemer (de fleste gjør det jo ikke akkurat frivillig fordi de syns det er "moro").
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #18 Skrevet 27. april 2006 Siden trådstarter har hode nok til å finne frem på KG, går jeg ut fra at han har hode nok til å finne info om smitte på nettet. Å da heller spørre her inne for å "blottlegge" lyster han burde snakke med en psykolog om, ser jeg ikke som en seriøs forespørsel om smitte.... Det finnes mennesker med utdanning og doktorgrader som tar betalt for å hjelpe sånne. Og det vil jeg si er noe bedre bruk av penger! ← Hvis du mener dette seriøst og ikke bare skriver dette for å trolle, står det ille til med deg og din vurderingsevne. Jeg tror du bør innse at du vet fint lite om psykisk helse, og fint lite om hva som kvalifiserer til en diagnose som fysisk syk. Det er ganske mange mennesker som kjøper sex selv om de ikke samtidig er klinisk-psykisk syke.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2006 #19 Skrevet 27. april 2006 Men jøss da, det finnes da flust av jenter som bare er ute etter en ting også! Må si at jeg syns du bruker "de profesjonelle" også, om enn kanskje enda mer. Du kan ikke vite at dette er noe de gjør frivillig eller fordi de blir tvunget til det av noen bakmenn eller pga rusproblemer (de fleste gjør det jo ikke akkurat frivillig fordi de syns det er "moro"). ← Eh, javel? Hver gang jeg har lett etter disse jentene som bare er ute etter en ting, så har jeg følt meg råtten etter at jeg har måttet avvise dem fordi de ville mer enn sex. Jeg liker ikke å føle meg som drittsekk, og vil gjerne ha litt seksuell erfaring uten forpliktelser før jeg finner noen jeg forelsker meg i. Jeg hadde ikke tenkt å plukke opp utenlandske horer fra gata heller. Studerte i tyskland noen år, hvor jeg til og med kunne søke på nettet etter horer. Hadde det ikke vært så jævla strengt her, hadde det kanskje vært lettere å finne horer som selger seg av egen vilje og vurderingsevne- nå som jeg først er desperat nok til å oppsøke sånne tjenester.
forelzka Skrevet 27. april 2006 #20 Skrevet 27. april 2006 Det finnes da fullstendig normale mennesker som kjøper sex! ← Ikke hvis de vet om menneskehandel, halliker, sykdommer, at kvinner i prostitusjon er mer utsatt for vold og har 40 % større sjangse for å bli drept, at de som kjøper sex oftest flytter grenser for sitt kvinnesyn og krav til prostituerte..... Normale mennesker som kjøper sex har ikke et normalt kvinnesyn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå