Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på AAP i 6 mnd.. nå fått meg jobb på sykehuset ( riksen) begynte for 1,5 uke siden.. fikk lønn på fredag for inneværende mnd.. nå kjenner jeg at helsa ikke strekker til å at jeg ikke kan fortsette.. hvordan blir det når jeg har fått lønn for hele september å kun har jobbet 1,5 uke før jeg må tilbake på AAP? 

Anonymkode: 29b39...685

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får utbetalt lønn for 1, 5 uke - antagelig om en god stund- og du får tilsvarende trekk i aap men da allerede på neste utbetaling.

Anonymkode: 044b8...21a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Du får utbetalt lønn for 1, 5 uke - antagelig om en god stund- og du får tilsvarende trekk i aap men da allerede på neste utbetaling.

Jeg forstår at jeg ikke vil få aap penger de dagene jeg jobber..

men jeg tenker på pengene jeg skylder sykehuset?

Anonymkode: 29b39...685

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Du leste ikke spørsmålet, gjorde du?

Jeg tenker at du må forberede deg på å måtte betale tilbake det du har fått for mye i lønn. Sett pengene til side, og kontakt HR-avdelingen eller lønnsavdelingen etter at du har startet på AAP igjen for å høre hva som er gangen videre.

Har du begynt i 100% jobb? Isåfall var vel det litt optimistisk, det pleier å være lurere å begynne med 20% og så heller øke etter hvert.

Anonymkode: 26b59...029

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...