AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Blir ofte svimmel under cardio/løpe/gå trening. Drikker mye vann, men kjører på så hardt jeg kan. Er det flere som blir det og hva kan hjelpe? Anonymkode: 9a201...920
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Har du spist tidligere på dagen? Sliter du med lavt blodtrykk? Anonymkode: 4ff0e...41a
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du spist tidligere på dagen? Sliter du med lavt blodtrykk? Anonymkode: 4ff0e...41a Trener alltid før lunsj. Så spiser en proteinyogurth( sånn stor) eller noe lite. Men av å til så spiser jeg etter lunsj. Får akkurat samme greie😅 ikke lavt blodtrykk som jeg vet om. Hvilepuls rundt 65-85 varierer Anonymkode: 9a201...920
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Trener alltid før lunsj. Så spiser en proteinyogurth( sånn stor) eller noe lite. Men av å til så spiser jeg etter lunsj. Får akkurat samme greie😅 ikke lavt blodtrykk som jeg vet om. Hvilepuls rundt 65-85 varierer Anonymkode: 9a201...920 Er det vanlig at folk tar elektrolykker ogsånn? Nei aner ikke hva det kan være. Alltid vært sånn. Har sjekket mange ting men alt er fint Anonymkode: 9a201...920
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Er ikke det helt vanlig? Anonymkode: 7628f...530
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Ja, men da hadde jeg alvorlig kaliummangel. Ellers aldri Anonymkode: 5f0a3...6fe
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ikke det helt vanlig? Anonymkode: 7628f...530 Jeg håper da det😅 jeg blir ofte ustø iallefall Anonymkode: 9a201...920
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, men da hadde jeg alvorlig kaliummangel. Ellers aldri Anonymkode: 5f0a3...6fe Hmm, tviler på at det er noe sånt Anonymkode: 9a201...920
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hmm, tviler på at det er noe sånt Anonymkode: 9a201...920 Har du greie jernlager og hemoglobin? Anonymkode: 5f0a3...6fe
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Jeg blir ikke svimmel verken under cardio eller styrketrening, selv når jeg tar i. Jeg ble det en kort stund etter jeg gikk over til periodisk faste og kroppen ikke var vant med å trene på tom mage. Men det gikk fort over og kroppen ble vant. Anonymkode: 4ff0e...41a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Trener alltid før lunsj. Så spiser en proteinyogurth( sånn stor) eller noe lite. Men av å til så spiser jeg etter lunsj. Får akkurat samme greie😅 ikke lavt blodtrykk som jeg vet om. Hvilepuls rundt 65-85 varierer Anonymkode: 9a201...920 Høres ut som lavt blodsukker/blodsukkerfall på grunn av for lite næring. Viktig at du spiser før du trener så du har energi til harde økter. Det du driver med, hvor du spiser etterpå, er ikke sunt. Du må spise først, så noen raske karbohydrater som feks banan rett etter trening og så et proteinrikt måltid innen 1-2 timer etterpå Anonymkode: 7a507...079 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du greie jernlager og hemoglobin? Anonymkode: 5f0a3...6fe Ja dem er greie. Har hatt lavt før da, men akk nå er det normalt. Alltid fin hemoglobin men ferritin har vært lagt mest på 6-12. nå for 4 måneder siden var det 72, usikker på hva det ligger på nå Anonymkode: 9a201...920
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå