AnonymBruker Skrevet i går, 06:42 #1 Skrevet i går, 06:42 Hei Jeg har fått bihulebetennelse og er gravid. Vanligvis ville jeg drukket masse urtete med honning, shottet ingefærshot og knasket paracet. Dette går dessverre ikke nå Har dere tips til urtete gravide kan drikke? Tåler ikke te-planten, så kan bare drikke urtete. Har også trykksmerter i det ene øyet, men det er vel noe man bare må lide seg gjennom? Anonymkode: 71200...42d
moomino Skrevet i går, 06:49 #2 Skrevet i går, 06:49 Her ender jeg altid med antibiotika siden det ikke går over. Prøve neseskylling med saltvann.
AnonymBruker Skrevet i går, 06:56 #3 Skrevet i går, 06:56 moomino skrev (7 minutter siden): Her ender jeg altid med antibiotika siden det ikke går over. Prøve neseskylling med saltvann. Hvor lenge gir du det før du bestiller legetime? Tar du paracet først for å se om det går over da? Anonymkode: 71200...42d
moomino Skrevet i går, 06:59 #4 Skrevet i går, 06:59 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor lenge gir du det før du bestiller legetime? Tar du paracet først for å se om det går over da? Anonymkode: 71200...42d Fikk beskjed av legen etter 3 dager burde jeg ta kontakt med lege. Så jeg gjør da som øre nese og hals sa, neseskylling med saltvann 4 ganger om dagen, og paracet, evnt ibux hvis en kunne bruke det. De sa og en kunne bruke nesespray men max 5 dager
AnonymBruker Skrevet i går, 06:59 #5 Skrevet i går, 06:59 Neseskylling paracet i små mengder er greit, samme med nesespray Anonymkode: f43c5...c81
AnonymBruker Skrevet i går, 06:59 #6 Skrevet i går, 06:59 moomino skrev (Akkurat nå): Fikk beskjed av legen etter 3 dager burde jeg ta kontakt med lege. Så jeg gjør da som øre nese og hals sa, neseskylling med saltvann 4 ganger om dagen, og paracet, evnt ibux hvis en kunne bruke det. De sa og en kunne bruke nesespray men max 5 dager Skal ikke bruke ibux som gravid Anonymkode: f43c5...c81
moomino Skrevet i går, 07:00 #7 Skrevet i går, 07:00 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skal ikke bruke ibux som gravid Anonymkode: f43c5...c81 Derfor jeg skrev ibux hvis en kan bruke
AnonymBruker Skrevet i går, 07:16 #8 Skrevet i går, 07:16 Skyll nesen med saltvann flere ganger om dagen. Sov med hodet hevet, hvis du har mulighet. Og sov så mye som mulig Paracet og nesespray i små doser. Kontakt lege hvis det ikke blir bedre. Anonymkode: e6e04...6d7
MarianneE Skrevet i går, 07:21 #9 Skrevet i går, 07:21 Da jeg var gravid fikk jeg bronkitt, bihulebetennelse og ørebetennelse samtidig. Fikk apocilin og kunne ta noe ibux bare. Og selvfølgelig nesespray
blue0rchid Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden (endret) Jeg hadde bihulebetennelse sist jeg var høygravid. Ikke bakteriell, så ikke aktuelt med antibiotika. Skylling med saltvann hjalp ikke, og paracet var ikke nok til å ta smertene. Fikk resept på mometasone (samme virkestoff som i nasonex) og en 2-dagers kur med prednisolon. Prednisolon hjalp umiddelbart, men måtte ha to kurer før betennelsen slapp helt taket. Fikk også resept på noe sterkere smertestillende, men den fikk jeg ikke bruk for Endret 19 timer siden av blue0rchid
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå