AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Skal man styre unna ingefær de dagene en har mens? 🤔 Anonymkode: 065da...279
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Hvorfor tenker du at det er noe å lure på? Anonymkode: 761ec...dab 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Dette har jeg aldri hørt om, så var i ferd med å google. Men så kom jeg på at det burde jo ts klare å gjøre selv... Så, hvorfor tror du dette er en greie? Hva skulle det være godt for? 🤔 Anonymkode: e8739...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #4 Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har jeg aldri hørt om, så var i ferd med å google. Men så kom jeg på at det burde jo ts klare å gjøre selv... Så, hvorfor tror du dette er en greie? Hva skulle det være godt for? 🤔 Anonymkode: e8739...6a7 Ei venninne sa det, hun er hard på det at det skal man ikke spise for da blør du enda mer. 🤷♀️ Ts Anonymkode: 065da...279
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #5 Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har jeg aldri hørt om, så var i ferd med å google. Men så kom jeg på at det burde jo ts klare å gjøre selv... Så, hvorfor tror du dette er en greie? Hva skulle det være godt for? 🤔 Anonymkode: e8739...6a7 Hvorfor er det så vanskelig her inne å svare på noe uten å være høy på seg selv? Jeg har selvsagt googlet og fant ikke noe om det, men tenkte likevel å spørre om noen har erfaring. Anonymkode: 065da...279
Natttåke Skrevet 22 minutter siden #6 Skrevet 22 minutter siden Neida, ingefær stiller kvalme og kan roe magen.
AnonymBruker Skrevet 18 minutter siden #7 Skrevet 18 minutter siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor er det så vanskelig her inne å svare på noe uten å være høy på seg selv? Jeg har selvsagt googlet og fant ikke noe om det, men tenkte likevel å spørre om noen har erfaring. Anonymkode: 065da...279 Ser ikke noen som er høy på seg selv her, men noen som mener dette er et rimelig dumt spørsmål. Anonymkode: 7278b...187
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #8 Skrevet 12 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ser ikke noen som er høy på seg selv her, men noen som mener dette er et rimelig dumt spørsmål. Anonymkode: 7278b...187 ok. Anonymkode: 065da...279
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå