Gå til innhold

Reklamepauser på TV

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det var en meget hyggelig opplevelse å kunne nyte en god film uten så mye som én eneste reklamepause. I Norge er dette dessverre utopi, men både i Sverige og Danmark har de klart det (tror det var DR1 og SVT1 det dreide seg om)

Men her på berget skal man altså tvinges til å sitte i timesvis foran tv'en og se på tv reklamer. Det er direkte USUNT !!!

Er det Norge det er noe i veien med ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hørt om deres søster selskap i Norge?

• Liker 8
Skrevet

Er konseptet strømming totalt ukjent for deg? Har ikke sett film med reklamepause på kanskje 15 år.

Du kan også kjøpe filmer, da trenger du heller ikke se reklame. 

Anonymkode: 03649...ed0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

DR1, SVT1... ...... NRK1? 🙄

Anonymkode: fdf4d...22d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er konseptet strømming totalt ukjent for deg? Har ikke sett film med reklamepause på kanskje 15 år.

Du kan også kjøpe filmer, da trenger du heller ikke se reklame. 

Anonymkode: 03649...ed0

Strømmes ikke en dritt her i gården. Hva du og gjengen din driver med blir din sak.

• Liker 2
Skrevet
ThereGoesBob skrev (5 timer siden):

Det var en meget hyggelig opplevelse å kunne nyte en god film uten så mye som én eneste reklamepause. I Norge er dette dessverre utopi, men både i Sverige og Danmark har de klart det (tror det var DR1 og SVT1 det dreide seg om)

Men her på berget skal man altså tvinges til å sitte i timesvis foran tv'en og se på tv reklamer. Det er direkte USUNT !!!

Har du hørt om NRK?

Anonymkode: 5e4a9...dc1

• Liker 2
Skrevet

NRK eller strømming er svaret. Jeg har ikke sett en reklame på så lenge jeg kan huske. 

(og nei, det er ikke usunt. Irriterende ja, men det går an å la være). 

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, ThereGoesBob said:

DR1 har gode programmer, vi ser veldig mye på dansk tv. Mindre på svensk. 

Er det program vi vil se på reklamekanaler så tar vi dem opp og spoler over reklamen. Irriterende, men men. 

Anonymkode: 182d1...2ce

• Nyttig 1
Skrevet
ThereGoesBob skrev (7 timer siden):

Slår vel opp åpne dører her, men du er klar over at DR1 og SVT1 er statskanaler på linje med NRK, og følgelig ikke har reklamepauser?

I dette tilfellet er det ikke nok ikke noe i veien med Norge.

Anonymkode: b3225...80b

• Liker 2
Skrevet
Kålrota skrev (5 timer siden):

NRK eller strømming er svaret. Jeg har ikke sett en reklame på så lenge jeg kan huske. 

(og nei, det er ikke usunt. Irriterende ja, men det går an å la være). 

Nå omgår du mitt spørsmål så det synger.

Du er nok litt naiv nå som tror det er ok å sitte i sofan i timesvis mer i uka pga.dette.

Nei, nå kjører vi en reklamepause gitt !

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Slår vel opp åpne dører her, men du er klar over at DR1 og SVT1 er statskanaler på linje med NRK, og følgelig ikke har reklamepauser?

I dette tilfellet er det ikke nok ikke noe i veien med Norge.

Anonymkode: b3225...80b

Ok, godt poeng. Likefullt, de er ikke mine stater. Hjernen min ønsker ikke å forholde seg til mer enn én statskanal merkelig nok.

Strømming er for alle taperne som bare følger strømmen.

• Liker 1
Skrevet
ThereGoesBob skrev (1 time siden):

Ok, godt poeng. Likefullt, de er ikke mine stater. Hjernen min ønsker ikke å forholde seg til mer enn én statskanal merkelig nok.

Strømming er for alle taperne som bare følger strømmen.

Men "din statskanal" har jo heller ikke reklame?!

• Liker 4
Skrevet
ThereGoesBob skrev (1 time siden):

Nå omgår du mitt spørsmål så det synger.

Du er nok litt naiv nå som tror det er ok å sitte i sofan i timesvis mer i uka pga.dette.

Nei, nå kjører vi en reklamepause gitt !

Jeg er ganske sikker på at det finnes verre skjebner, faktisk. 

• Liker 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (8 timer siden):

Men "din statskanal" har jo heller ikke reklame?!

Ei heller noe særlig gode filmer verdt å se...det var liksom litt av poenget her.

Skrevet
Kålrota skrev (8 timer siden):

Jeg er ganske sikker på at det finnes verre skjebner, faktisk. 

Tror ikke du er klar over hvor mange mennesker som er uløselig bundet til sitt tv apparat. Det er jo et folkehelseproblem at folk sitter for mye stille. Reklamepauser forverrer dette. Jeg har sjekket og skal man se en film på f.eks tv2 eller tv3 er det snakk om 1 time med reklamer eller enda mer i løpet av filmen. Sitter man oppe om natten sier det seg selv at det går på bekostning av helsa.

Skrevet

Det går filmer på nrk også. Både nrk1, 2 og 3. Jeg ser kun nrk lineært.  Hater reklame som pesten, så orker ikke filmer på reklamefinansierte kanaler. Skal man se en 3 timers film på tv2 eller tv3 tar det faen med 4-4,5 timer. Det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 1f2f5...e45

• Liker 3
Skrevet
ThereGoesBob skrev (22 timer siden):

Det er direkte USUNT !!!

Usunt faktisk 🤣🤣.

Her i huset hopper vi i senga så fort det er reklame! 

(Styrke og utholdenhet helt gratis)

Vi er 50+ og ikke bekymret om "barna' over 18 er borte til langt på natt fredag og lørdag 😅

Anonymkode: a1e18...0ca

Skrevet
ThereGoesBob skrev (42 minutter siden):

Tror ikke du er klar over hvor mange mennesker som er uløselig bundet til sitt tv apparat. Det er jo et folkehelseproblem at folk sitter for mye stille. Reklamepauser forverrer dette. Jeg har sjekket og skal man se en film på f.eks tv2 eller tv3 er det snakk om 1 time med reklamer eller enda mer i løpet av filmen. Sitter man oppe om natten sier det seg selv at det går på bekostning av helsa.

Eller... kanskje man er oppe og vandrer under reklamepausa. Går på do, henter et glass vann, leker litt med bikkja. Så kanskje de som ser på film med reklame faktisk er mer aktive enn deg...

Anonymkode: d0e66...924

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det gidder jeg ikke. 

Anonymkode: 1f2f5...e45

Helt enig!!

Mye bedre å dra til skogs,hugge tømmer og kviste med øks for siden å dra stokkene 5 km med tømmersaksa til lunneplassen.   

Pokker ta dem som gidder å se på en film.    Pakk og subbete latsabber som gidder det!

Anonymkode: a1e18...0ca

• Hjerte 1
Skrevet
ThereGoesBob skrev (18 timer siden):

Strømmes ikke en dritt her i gården. Hva du og gjengen din driver med blir din sak.

Vi som strømmer slipper reklame 😉

Anonymkode: d39eb...c90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...