AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Les stadig på forumet her at mannen aldri forlet kona si for ei elskerinne. Eg har akkurat blitt forlatt. Gjeld dette berre meg? Anonymkode: 5cf1f...2d7 3
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Les stadig på forumet her at mannen aldri forlet kona si for ei elskerinne. Eg har akkurat blitt forlatt. Gjeld dette berre meg? Anonymkode: 5cf1f...2d7 Nå er ikke alle disse idiotene inne på kg da. Håper det går bra med deg❤️ Anonymkode: 5f01f...449
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Synes det er tråder om det ofte her inne, så du er nok ikke alene om det. Anonymkode: b7e86...005
FrkSolsikke Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Det er så vondt!! 💔💔 ikke tenk at hun er bedre enn deg, men bare tenk at han ønsket seg noe annet enn du er. En annen vil ønske seg akkurat deg! 😀🩷 Det kommer til å bli noen tøffe måneder foran deg, men du kommer styrket ut av det. Heier på deg! 🩷🩷💪 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Les stadig på forumet her at mannen aldri forlet kona si for ei elskerinne. Eg har akkurat blitt forlatt. Gjeld dette berre meg? Anonymkode: 5cf1f...2d7 Nei Menn går TIL noen, kvinner går FRA noen. Han har gått fra deg da forholdet til elskerinnen ble «formalisert», de har begge bestemt seg for å satse på hverandre. Som kanskje går bra eller går ræva. Hvis man tenker på omstendighetene rundt starten på deres forhold, så tar de en sjanse og ikke det beste utgangspunktet. Trøst deg med det. Anonymkode: f7f3a...fbb 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Nei, du er ikke den eneste. Forskjellen er at menn som forlater kona gjør det relativt raskt etter at de har funnet ei anna. De som ønsker i pose og sekk og ikke forlater, de lar månedene, årene gå. "På det praktiske". Anonymkode: 16db0...74b 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden En mann som går, han går ifra forholdet sitt temmelig raskt. De andre snakker bare svada og løgner i årevis,blir til slutt tatt og ofte kasta ut. Anonymkode: cb6d3...d56
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Du er langt fra den eneste, tipper du vet om andre i kretsen din som også har blitt forlatt. Jeg ble forlatt til fordel for en annen dame. Han flyttet ut fra vårt hus og våre to barn på 5 og 2 og rett inn i hennes hus. For å gjøre en lang historie kort, det var skikkelig vanskelig i starten men det er jeg som har kommet best ut av det i det lange løp. Han har hatt ørten forhold og jeg møtte min mann etter to år alene. Nå er ungene 19 og 16 så dette er lenge siden, men jeg kan love deg det blir bedre med tiden ❤️ Anonymkode: 7b16f...576
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå