AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:01 #1 Skrevet søndag kl. 19:01 Jeg leter etter samme type pledd som jeg har fra før, helst bomull. Men jeg finner bare fleece, flanell, ull, sherpa, fuskepels osv. Og mange har doble lag og du blir sittende fast inni der. Er disse blitt fryktelig gammeldags? 🤔 Anonymkode: 6f6f2...0be
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:11 #2 Skrevet søndag kl. 19:11 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg leter etter samme type pledd som jeg har fra før, helst bomull. Men jeg finner bare fleece, flanell, ull, sherpa, fuskepels osv. Og mange har doble lag og du blir sittende fast inni der. Er disse blitt fryktelig gammeldags? 🤔 Anonymkode: 6f6f2...0be Ååå det var minner 😍 de var litt tunge og de! Nå er det jo bare akryl og piss.. Anonymkode: c4410...b72
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:19 #3 Skrevet søndag kl. 19:19 Hæ dette på bildet er jo fleece..... Anonymkode: 24564...073 6 4
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:26 #4 Skrevet søndag kl. 19:26 Dette er jo polyester? Anonymkode: 68471...857 3 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:05 #5 Skrevet søndag kl. 20:05 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ååå det var minner 😍 de var litt tunge og de! Nå er det jo bare akryl og piss.. Anonymkode: c4410...b72 Tar det som et ja Min venninne har et i akryl med to lag fuskepels og det knatrer jo hver gang man beveger seg AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hæ dette på bildet er jo fleece..... Anonymkode: 24564...073 De fleece pleddene jeg finner og dette kjennes helt forskjellig. Klar over at mitt er gammelt og ikke så mykt/fluffy lengre, men det har aldri vært så mykt/fluffy som de jeg finner i butikk nå:\ De virker så lite robust, de strekker seg så mye og blir ujevne og slappe(jeg har et sånt forvist til gjesterommet). AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette er jo polyester? Anonymkode: 68471...857 Ja, jeg tror akkurat dette jeg har er polyester, men skulle hatt likens men helst i bomull. Vet min mor har, men det er jo sån 25+ år gammelt 😅 Anonymkode: 633a7...c29
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 20:07 #6 Skrevet søndag kl. 20:07 Dette ER polyester fleece. Du finner slike på typiske innvandrebutikker. Ullfleece finnes også. Anonymkode: ec944...4d9
AprilLudgate Skrevet mandag kl. 10:53 #7 Skrevet mandag kl. 10:53 Bildet ditt er 100% polyester. Du får tak i rene bomullspledd, men de er jo ikke samme tekstur. Ullfleece er DYRT 😅 1
CrazyCatLady2500 Skrevet mandag kl. 10:58 #8 Skrevet mandag kl. 10:58 Vi kalte de velourpledd 💜moderne på 90-tallet 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå