Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen har vært gift i 7 år. Vi har vært sammen i 12 år.

I den siste tiden har jeg begynt å bli uskker på om jeg vil fortsette forholdet.

Han er verdens snilleste mann og jeg elsker han. Han gjør det meste for meg. Husvask, klesvask, handling, følger opp barna osv. 

Men jeg er blitt usikker på om dette er det livet jeg vil ha. Jeg kan ikke huske sist jeg lo skikkelig. Jeg ler bare når vi er på fest, med alkohol. Jeg føler jeg trenger å finne tilbake til meg selv, og det tror jeg ikke jeg klarar her. Jeg er ikke sikker på om jeg vil klare det.

Vi har et fantastisk nettverk av gode naboen, venner og bor på en vannvittig god plass for ungene. 

Som sag han er kjempesnill. Jeg skulle ønske han kunne gjort noe skikkelig gale slik at jeg hadde en "gyldig grunn" til å gå fra han...

Hva gjør jeg? Hva skal jeg si? Hvem er jeg?

Tanker....? 

Anonymkode: 1a739...6d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor smiler du ikke tror du? Har du det ikke bra med mannen din? Hvordan har du tenkt å finne deg selv? 

Anonymkode: 7c602...87a

AnonymBruker
Skrevet

kan det være noe annet som er problemet? som overgangsalder eller mangel på vitaminer eller lignende?

Anonymkode: d3db6...694

AnonymBruker
Skrevet

TS

Tror ikke jeg smiler fordi vi går i den samme loopen- dag ut og dag inn. Er lei det livet.

Jo, jeg har det bra, men er usikker om det er slik jeg vil leve resten av livet mitt. 

Å finne seg selv blir nok vanskelig, ja

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

kan det være noe annet som er problemet? som overgangsalder eller mangel på vitaminer eller lignende?

Anonymkode: d3db6...694

Jeg er i overgangsalderen, og har vært inne på tanken selv. "Tenk om det bare er overgangsalderen, også vil jeg angre"

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er en mann ansvarlig for at du skal smile og le? Dette må komme fra det, ingen andre kan skape ekte glede for deg 

Anonymkode: 25155...a5d

• Liker 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det relevant at dere har vært gift i 7 av 12 år? Skjedde det noe drastisk med fyren det året dere giftet dere?

Anonymkode: 2ab6b...4ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det mannen som er årsaken til at du ikke lenger er glad? Eller har du havnet inn i en depressiv loop? 

Selv om du hadde gått fra ham så ville fortsatt dagene vært like, når man har små barn. Kanskje bare enda mer jobb siden du nå gjør alt alene. Tror du at det hadde gjort deg glad?

Anonymkode: e2bc8...ac2

• Liker 5
Skrevet (endret)

Velkommen til verden og livet. Tror du virkelig og ærlig at du vil få det så mye bedre om du går fra denne fantastiske mannen din som gjør alt for deg? Snakk med han om hva du savner og kanskje dere finner en løsning sammen. Ektepar som har vært sammen lenge er generelt dårlig på kommunikasjon, spesielt når det gjelder følelser og sex/samliv. Her har vi alle et stort potensiale.

Jeg tror ærlig talt at du kommer til å angre når hverdagen treffer deg igjen eventuelt med en ny mann, men ditt valg.

Endret av 911
  • Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg først ville funnet ut som det er noe som kan gjøres annerledes. Er du sikker på at han er "verdens snilleste"? Jeg synes det er et rart begrep som ofte brukes om folk som bare ikke er direkte slemme. Hvis du forestiller deg et liv alene, hva ville du fyllt det med? Hva er det du savner? Slik du fremstiller mannen og forholdet så høres det jo rart ut å skulle forlate det, men det er jo noe her du mangler. Om du mangler følelser for mannen så er det vanskelig å gjøre noe med, men hvis du mangler å reise på ferie, trene, drive med hobby eller annet så kan det jo være mulig å gjøre noe med det. Jeg ville også sjekket ut status på hormoner og sånt i tilfelle det er noe med det.

Anonymkode: 27397...219

• Nyttig 3
Skrevet

Det høres for meg ut som dere trenger å spice opp livet litt. Finn en hobby sammen eller prøv noe nytt seksuelt? :) 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke ut som om det egentlig er mannen som er problemet her? Det høres mer ut som om du ikke klarer å ta tak i ditt eget liv. Da er det du som har problemet, ikke mannen. Har han hindret deg på noe vis? 

Start med deg selv. Søk hjelp. Det er verdt pengene! 

Anonymkode: e2cbf...c59

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Forlat han og start på nytt 👍🏻

Anonymkode: 11712...c36

AnonymBruker
Skrevet

Tro meg. Du får ikke noe bedre. Du høres litt bortskjemt ut og at kanskje humøret ditt er ditt problemet.

Anonymkode: a60df...0d5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er ett veldig mange innlegg her om kvinner som er usikre på mannen sin som er i så dårlige forhold at jeg tenker at de bør løpe fra mannen og ikke bare gå. 

Det tror jeg ikke du bør, ikke basert på hva du skriver her. 

Du kan jo begynne å leve mer av det livet du ønsker deg sammen med mannen din. Du kan gjøre mer av det du savner på egenhånd også. Det som holder deg mest tilbake fra å leve det livet du ønsker er trolig deg selv. 

Anonymkode: e958b...90f

• Liker 3
Skrevet

Kan dere ikke finne på mer gøy sammen? Ikke bare vent på at noe skal skje hvis du ikke bidrar selv. Å vurdere å gå høres ikke ut som et smart valg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å skaffe deg en hobby og tenk på hva som kan gi deg hverdagsglede.

Prioriter også å finne på hyggelige eller morsomme ting sammen, alt fra romantiske kvelder dere gjør ekstra ut av det hjemme med levende lys og ekstra god mat og vin, til en helgetur sammen med opplevelse bare dere to. 

Anonymkode: 0668f...2d6

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...