AnonymBruker Skrevet 13. september #1 Skrevet 13. september Tenker her på en person som du har datet. Ghostet du han/henne fordi du fant ut at personen ikke var den rette for deg? Eller har du ghostet en person fordi du var redd? Redd for at du selv skulle bli ghostet, så valgte du å være den som ghostet istedenfor? Angrer du på det valget i dag? Hva var grunnen til ghostinga? Anonymkode: ce8c6...4b6
AnonymBruker Skrevet 13. september #2 Skrevet 13. september Ghosting er noe av det mest nedrige og feige man kan gjøre mot noen. Forstår ikke at slike folk klarer å se seg selv i speilet. Anonymkode: a258a...0ef 7 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #3 Skrevet 13. september Siste utvei for å bli kvitt en jeg hadde snakket med på Tinder som ikke tok et nei for et nei. Han prøvde å kontakte meg på forskjellige andre medier også, flere år etterpå, så måtte blokkere der og... Anonymkode: e88b8...73d 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #4 Skrevet 13. september Jeg ghostet noen fordi de aldri tok hintet. Hver gang de spurte om å finne på noe, så kom jeg med en unnskyldning til å ikke møtes. Likevel fortsettet de å mase i månedvis. Til slutt bare sluttet jeg å åpne meldingene. Angrer ikke. Anonymkode: 98b2d...a60 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Skrevet 13. september Latskap. Har selvfølgelig aldri ghostet noen jeg er interessert i. Det gjør ingen. Anonymkode: e7d0a...a9a 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #6 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ghostet noen fordi de aldri tok hintet. Hver gang de spurte om å finne på noe, så kom jeg med en unnskyldning til å ikke møtes. Likevel fortsettet de å mase i månedvis. Til slutt bare sluttet jeg å åpne meldingene. Angrer ikke. Anonymkode: 98b2d...a60 Du kunne jo bare vært ærlig. Eller latt være å svare i stedet for å la vedkommende leve i håpet. Anonymkode: e7d0a...a9a 4
AnonymBruker Skrevet 13. september #7 Skrevet 13. september Eneste jeg har ghostet, er de som har ghostet meg. Er første date veldig dårlig, så regner jeg med at han ikke vil ha ny date heller. Så da sender ikke jeg melding, og han sender heller ikke mld. Sender han mld, så svarer jeg. Anonymkode: 1cf9b...393
AnonymBruker Skrevet 13. september #8 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kunne jo bare vært ærlig. Eller latt være å svare i stedet for å la vedkommende leve i håpet. Anonymkode: e7d0a...a9a Når det «ikke passer» etter at man spurt har daglig i flere måneder, så bør man ta hintet. Anonymkode: 98b2d...a60 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #9 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når det «ikke passer» etter at man spurt har daglig i flere måneder, så bør man ta hintet. Anonymkode: 98b2d...a60 Hva med å være voksen og kommunisere fremfor å hinte og ghoste? Anonymkode: a258a...0ef 9 2
AnonymBruker Skrevet 13. september #10 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å være voksen og kommunisere fremfor å hinte og ghoste? Anonymkode: a258a...0ef Andre voksne mennesker forstår at det er en avvisning hvis man kun får nei i flere måneder. Dessuten spør man ikke på nytt hver bidige dag. Det er vanlig folkeskikk. Anonymkode: 98b2d...a60 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #11 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva med å være voksen og kommunisere fremfor å hinte og ghoste? Anonymkode: a258a...0ef Fordi enkelte ikke tar et nei for et nei der man må gå no-contact for å bli kvitt dem. Anonymkode: a4b9b...61c 2
AnonymBruker Skrevet 13. september #12 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Når det «ikke passer» etter at man spurt har daglig i flere måneder, så bør man ta hintet. Anonymkode: 98b2d...a60 🥹 Anonymkode: 98471...539 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #13 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fordi enkelte ikke tar et nei for et nei der man må gå no-contact for å bli kvitt dem. Anonymkode: a4b9b...61c Det er ikke ghosting. Har du sagt et tydelig nei, har du sagt det. Å ghoste er å forsvinne uten klar beskjed/kommunikasjon. Anonymkode: f1baf...016 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #14 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Andre voksne mennesker forstår at det er en avvisning hvis man kun får nei i flere måneder. Dessuten spør man ikke på nytt hver bidige dag. Det er vanlig folkeskikk. Anonymkode: 98b2d...a60 Du skal ikke si nei i flere måneder. Du skal si et klart nei straks du vet. Anonymkode: f1baf...016 3
AnonymBruker Skrevet 13. september #15 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fordi enkelte ikke tar et nei for et nei der man må gå no-contact for å bli kvitt dem. Anonymkode: a4b9b...61c Da sier du fra også blokkerer du. Det er ryddig. Anonymkode: a258a...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #16 Skrevet 13. september Var som å snakke til en vegg, ikke noe interessant var sagt og bare jeg som valgte å ta initiativ. Eller om de er creepy blir det ghosting/blocking. Anonymkode: 04196...588
AnonymBruker Skrevet 13. september #17 Skrevet 13. september Jeg ghostet vel eksen. Det vil si, jeg avsluttet forholdet ansikt til ansikt, snakket mye med ham. Han ble helt besatt, ringte og ringte, sendte ørten meldinger osv. Ringte til familiemedlemmer og venninner av meg. Siste gang jeg snakket med ham så sa jeg at jeg kom til å sette strek her, og det gjorde jeg. Jeg flyttet til andre siden av landet og sluttet å svare ham, og blokkerte ham i sosiale medier osv. Det skal sies at han hadde behandlet meg dårlig i flere år før bruddet. For min egen psykiske helse så måtte jeg kutte båndet fullstendig. Anonymkode: 77724...d7c
AnonymBruker Skrevet 13. september #18 Skrevet 13. september Så grunnen til at en mann ghoster kan ikke være fordi han er redd? Eller fordi han har en lav selvtillit? Sånn at han ikke greier eller tør å ta en annen person inn i livet sitt? For det er jo rart å ghoste noen man virkelig liker? Anonymkode: ce8c6...4b6 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #19 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ghostet vel eksen. Det vil si, jeg avsluttet forholdet ansikt til ansikt, snakket mye med ham. Han ble helt besatt, ringte og ringte, sendte ørten meldinger osv. Ringte til familiemedlemmer og venninner av meg. Siste gang jeg snakket med ham så sa jeg at jeg kom til å sette strek her, og det gjorde jeg. Jeg flyttet til andre siden av landet og sluttet å svare ham, og blokkerte ham i sosiale medier osv. Det skal sies at han hadde behandlet meg dårlig i flere år før bruddet. For min egen psykiske helse så måtte jeg kutte båndet fullstendig. Anonymkode: 77724...d7c Det er ikke ghosting. Anonymkode: a258a...0ef 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #20 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke ghosting. Anonymkode: a258a...0ef Ok, så bra da. Jeg har hatt mye dårlig samvittighet, men dette er 20 år siden, og da brukte vel ingen begrepet ghosting. Anonymkode: 77724...d7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå