AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:05 #1 Skrevet søndag kl. 16:05 Jeg er nesten 7 uker på vei og den siste uken har jeg vært kvalm hele døgnet uten pause… Jeg har ikke kastet opp en eneste gang, men den konstante kvalmen er utrolig slitsom! Har noen tips? Håper virkelig ikke dette varer i ukevis… Anonymkode: 2d545...9ac
Maria0304 Skrevet søndag kl. 16:14 #2 Skrevet søndag kl. 16:14 Forhåpentligvis går det over etter 12 uker, men inntil da ta kontakt med fastlegen og spør etter Xonvea:)
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:19 #3 Skrevet søndag kl. 16:19 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er nesten 7 uker på vei og den siste uken har jeg vært kvalm hele døgnet uten pause… Jeg har ikke kastet opp en eneste gang, men den konstante kvalmen er utrolig slitsom! Har noen tips? Håper virkelig ikke dette varer i ukevis… Anonymkode: 2d545...9ac Ta kontakt med fastlegen. Får du i deg mat og drikke? Jeg kastet opp alt og ble innlagt på sykehuset Anonymkode: 01628...608
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:28 #4 Skrevet søndag kl. 16:28 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ta kontakt med fastlegen. Får du i deg mat og drikke? Jeg kastet opp alt og ble innlagt på sykehuset Anonymkode: 01628...608 Ja, jeg får i meg mat. Jeg er liksom et hakk eller to under kvalmenivået der man må spy. Men kvalmen er kontant, uten opphold. Føles ille å bevege seg, vil egentlig bare ligge i ro.. Anonymkode: 2d545...9ac
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 16:36 #5 Skrevet søndag kl. 16:36 Jeg prøvde både Xonvea og Afripran, null effekt. Xonvea ble jeg faktisk mye verre av og det er det flere som opplever visstnok. Hadde derimot kjempeeffekt av Pantorazol/Somac, så be om det om rene kvalmestillende ikke fungerer. Anonymkode: dc4a4...6bb
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 19:01 #6 Skrevet søndag kl. 19:01 Jeg er like langt og er nesten ikke kvalm, bekymrer meg ihjel for at noe er galt.... Kvalmestillende hjalp for meg i forrige svangerskap. Men ellers må man bare holde ut. Anonymkode: 46402...140
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Føler med deg. Er også kvalm hele døgnet, men kaster ikke opp. Føler jeg må spise konstant for å holde kvalmen i sjakk. Noen ganger hjelper mat andre ganger ikke. Er utrolig slitsomt. Anonymkode: f619d...6a7
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Ingefær! I alle slags former. Det er ikke farlig. Anonymkode: 8de99...362 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingefær! I alle slags former. Det er ikke farlig. Anonymkode: 8de99...362 Fint å prøve! Er ingefærdrops som funket best på meg. Anonymkode: 55234...72e
RaraA Skrevet 6 minutter siden #10 Skrevet 6 minutter siden Det som hjalp for meg var hvile, frisk luft i huset, småspising og å spise mat som holdt blodsukkeret jevnt. I tillegg brukte jeg medisiner (xonvea). Opplevde ikke at noe av dette fjernet kvalmen, men det hjalp litt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå