Sjokomann Skrevet søndag kl. 15:51 #1 Skrevet søndag kl. 15:51 (endret) På soverom: Eggehvit tak og vegger, greige seng, hvitt garderobeskap, eik gulv, lys eik skrivepult. Passer beige eller cream-hvit lystette gardiner her? til stue: Og til stuen med samme farge på vegg, tak og gulv, med lys eik kommode, hvitt høyglans kjøkken med grå benkeplate, lys grå gardiner som slipper lys - hva tenker dere om en av tekstilene til sofaen som vedlagt på bildet? Tekstilet til venstre på begge er hvitaktig, mens til høyre Smoke Gray. Tekstil til høyre fremstår lys i virkeligheten. Satser ellers på lyst / beige teppe, lys eik sofabord og tv-benk, sort tv og sort lydplanke / radio. og design på sofa: ville dere gått for Vilmers Nordic med 12 cm brede armlener (uten sidepute ved armlene) - total bredde sofa 219 cm eller med 20cm brede armlener inkludert sidepute, total bredde 235 cm? liten stue generelt med 3.6 meter langs vegg, skal også ha en lenestol i stuen. Endret søndag kl. 16:01 av Sjokomann
AprilLudgate Skrevet mandag kl. 11:03 #2 Skrevet mandag kl. 11:03 Kommenterer som vanlig her 🤣😅 1. Soverom: ingen av de nevnte, om du vil ha lys gardin så gå for natur Men av erfaring: for å få er snev av lystett må man ha mørke gardiner. Så jeg velger selv grå hos meg, med grå lystett rullegardin i tillegg. 2. Sofa: de så annerledes ut enn nettsøk. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 11:09 #3 Skrevet mandag kl. 11:09 Uten å trekke inn nye alternativer: Beige gardiner på soverommet, fargen til høyre på sofa (varmere, flekker synes ikke like lett og det blir mer kontrast) og brede ermlener, det er både finest og mest praktisk da de kan brukes som avlstning.. Anonymkode: 06037...dee 1
Sjokomann Skrevet mandag kl. 12:20 Forfatter #4 Skrevet mandag kl. 12:20 (endret) AprilLudgate skrev (1 time siden): Kommenterer som vanlig her 🤣😅 1. Soverom: ingen av de nevnte, om du vil ha lys gardin så gå for natur Men av erfaring: for å få er snev av lystett må man ha mørke gardiner. Så jeg velger selv grå hos meg, med grå lystett rullegardin i tillegg. 2. Sofa: de så annerledes ut enn nettsøk. Ingen av de? Tenker ha lyst beige teppe under den greige sengen, og få det litt gjennomført med eik. Kan ikke beige gardiner passe da? prøvde å se på Tika lystett gardin hos Princess, Det hviteste tekstil til sofa heter Marble Pastel , og den andre Tin Smoke Gray. Den sistnevnte er også veldig lys , med litt lyse brune skjær og små grå skjær . Begge er Natur tekstil. Endret mandag kl. 12:21 av Sjokomann
AprilLudgate Skrevet mandag kl. 13:28 #5 Skrevet mandag kl. 13:28 Sjokomann skrev (1 time siden): Ingen av de? Tenker ha lyst beige teppe under den greige sengen, og få det litt gjennomført med eik. Kan ikke beige gardiner passe da? prøvde å se på Tika lystett gardin hos Princess, Det hviteste tekstil til sofa heter Marble Pastel , og den andre Tin Smoke Gray. Den sistnevnte er også veldig lys , med litt lyse brune skjær og små grå skjær . Begge er Natur tekstil. Joda, det passer med den beige gardin fargemessig. I sofa hadde jeg tatt mørkeste om begge er lyse og natur.
Sjokomann Skrevet mandag kl. 14:39 Forfatter #6 Skrevet mandag kl. 14:39 AprilLudgate skrev (1 time siden): Joda, det passer med den beige gardin fargemessig. I sofa hadde jeg tatt mørkeste om begge er lyse og natur. Ok , da går jeg for det. Ville du valgt 180 cm sitteplass med to stk armlener på 20 cm hver inkl integrert sidepute? Eller 195 cm sitteplass med to stk armlener på 12 cm hver, eller 16 cm hver (ingen av dem med sidepute integrert). Vedlagt bilde viser med sidepute integrert (20 cm armlener).
AprilLudgate Skrevet mandag kl. 16:45 #7 Skrevet mandag kl. 16:45 Sjokomann skrev (2 timer siden): Ok , da går jeg for det. Ville du valgt 180 cm sitteplass med to stk armlener på 20 cm hver inkl integrert sidepute? Eller 195 cm sitteplass med to stk armlener på 12 cm hver, eller 16 cm hver (ingen av dem med sidepute integrert). Vedlagt bilde viser med sidepute integrert (20 cm armlener). Hadde gått for den på bildet fremfor tjukkere armlene. Når den puta er integrert så sitter/ligger man behagelig om du hover oppi noen flere puter. Ang lengde: mål sier meg ingenting - hadde gått for det blir en 2,5-3seters og da den lenestolen du snakket om. Da kan man sitte 4 tilsammen om nødvendig, mens 2 kan ta litt plass. Tynn ende uten støttepute er ikke komfortabelt.
Sjokomann Skrevet mandag kl. 17:12 Forfatter #8 Skrevet mandag kl. 17:12 (endret) AprilLudgate skrev (2 timer siden): Hadde gått for den på bildet fremfor tjukkere armlene. Når den puta er integrert så sitter/ligger man behagelig om du hover oppi noen flere puter. Ang lengde: mål sier meg ingenting - hadde gått for det blir en 2,5-3seters og da den lenestolen du snakket om. Da kan man sitte 4 tilsammen om nødvendig, mens 2 kan ta litt plass. Tynn ende uten støttepute er ikke komfortabelt. Ok, de på bildet er 20 cm armlene inkl sidepute (bare armlenet er 9 cm). Alternativ til den på bildet, er 12 cm brede armlener uten sidepute, men da heller mer sitteplass. Skal også sies at det skiller 5 cm i høyde mellom 20 cm armlenene og 12 cm armlenene, der førstnevnte er et høyere armlene. Endret mandag kl. 19:17 av Sjokomann
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:16 #9 Skrevet mandag kl. 17:16 Så lenge alt uansett går i intetsigende og gørrkjedelig greige, betyr disse detaljene ingenting. Anonymkode: 4ecca...cf0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå