AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Jeg elsker å se damer gå rundt med og vaske med gummihansker, favoritten er gule marigold gummihansker, men egentlig er alle typer vaskehansker i gummi utrolig pirrende. Det å bli ronket av kjæresten med gummihansker er helt himmelsk. Er det noen andre her som har det på samme måten? Anonymkode: b9025...d98
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Dette har jeg ikke tenkt på, eller opplevd, men du satte tankene i sving, personlig kanskje jeg heller til rosa. Anonymkode: fa81d...dce
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette har jeg ikke tenkt på, eller opplevd, men du satte tankene i sving, personlig kanskje jeg heller til rosa. Anonymkode: fa81d...dce Jobbet for en hotellkjede en gang, og der brukte alle vaskedamene rosa gummihansker, jeg slet veldig ofte med at jeg hadde kul på buksa😅 Anonymkode: b9025...d98
Bamseklemmer Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jobbet for en hotellkjede en gang, og der brukte alle vaskedamene rosa gummihansker, jeg slet veldig ofte med at jeg hadde kul på buksa😅 Anonymkode: b9025...d98 Hvis du slet er det jo "lønnsomt" å være løsningsorientert med å fjerne kulen😄👍
Bamseklemmer Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg elsker å se damer gå rundt med og vaske med gummihansker, favoritten er gule marigold gummihansker, men egentlig er alle typer vaskehansker i gummi utrolig pirrende. Det å bli ronket av kjæresten med gummihansker er helt himmelsk. Er det noen andre her som har det på samme måten? Anonymkode: b9025...d98 Jeg vil si alle typer hansker.. Jeg ble engang ronket med en sveisevott i garasjen.. og en gang med en vrengt polvott i -10 grader.. Men en sterk kvinnehånd.. markerte blodårer, sener og pene negler.. det er noe med den varme hånden, som jeg liker best. Til felles: er det jo ansiktsutrykket i kvinnen, som tenner meg mest🥰 Endret 10 timer siden av Bamseklemmer Skriveleif..
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Bamseklemmer skrev (1 time siden): Hvis du slet er det jo "lønnsomt" å være løsningsorientert med å fjerne kulen😄👍 En av dem ble kona mi, og hun bruker fortsatt gummihansker😉. Den første gangen hun ronket meg, måtte jeg sprute opp søppelsekken hennes før hun kastet den i komprimatoren. Hun var redd for at vi skulle legge igjen spor😅 Anonymkode: b9025...d98 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå