Gå til innhold

Gule marigold gummihansker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å se damer gå rundt med og vaske med gummihansker, favoritten er gule marigold gummihansker, men egentlig er alle typer vaskehansker i gummi utrolig pirrende. Det å bli ronket av kjæresten med gummihansker er helt himmelsk. Er det noen andre her som har det på samme måten? 

Anonymkode: b9025...d98

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg ikke tenkt på, eller opplevd, men du satte tankene i sving, personlig kanskje  jeg heller til rosa. 

Anonymkode: fa81d...dce

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette har jeg ikke tenkt på, eller opplevd, men du satte tankene i sving, personlig kanskje  jeg heller til rosa. 

Anonymkode: fa81d...dce

Jobbet for en hotellkjede en gang, og der brukte alle vaskedamene rosa gummihansker, jeg slet veldig ofte med at jeg hadde kul på buksa😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jobbet for en hotellkjede en gang, og der brukte alle vaskedamene rosa gummihansker, jeg slet veldig ofte med at jeg hadde kul på buksa😅

Hvis du slet er det jo "lønnsomt" å være løsningsorientert med å fjerne kulen😄👍

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg elsker å se damer gå rundt med og vaske med gummihansker, favoritten er gule marigold gummihansker, men egentlig er alle typer vaskehansker i gummi utrolig pirrende. Det å bli ronket av kjæresten med gummihansker er helt himmelsk. Er det noen andre her som har det på samme måten? 

Jeg vil si alle typer hansker..
Jeg ble engang ronket med en sveisevott i garasjen.. og en gang med en vrengt polvott i -10 grader..
Men en sterk kvinnehånd.. markerte blodårer, sener og pene negler.. det er noe med den varme hånden, som jeg liker best. Til felles: er det jo ansiktsutrykket i kvinnen, som tenner meg mest🥰

Endret av Bamseklemmer
Skriveleif..
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Hvis du slet er det jo "lønnsomt" å være løsningsorientert med å fjerne kulen😄👍

En av dem ble kona mi, og hun bruker fortsatt gummihansker😉. Den første gangen hun ronket meg, måtte jeg sprute opp søppelsekken hennes før hun kastet den i komprimatoren. Hun var redd for at vi skulle legge igjen spor😅

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (23 timer siden):

Jeg vil si alle typer hansker..
Jeg ble engang ronket med en sveisevott i garasjen.. og en gang med en vrengt polvott i -10 grader..
Men en sterk kvinnehånd.. markerte blodårer, sener og pene negler.. det er noe med den varme hånden, som jeg liker best. Til felles: er det jo ansiktsutrykket i kvinnen, som tenner meg mest🥰

Gummihansker er min helt klare favoritt, for meg er det bare deilig når en kvinne drar på seg gummihansker med perfekt passform😍

Skrevet

Ah, det fikk meg til å tenke på den brukeren her som var så opptatt av gummihansker. Hadde ikke han et bilde av seg kun med disse hanskene på?

Må være mange år siden jeg har sett ham sist, og husker ikke navnet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gummihansker er min helt klare favoritt, for meg er det bare deilig når en kvinne drar på seg gummihansker med perfekt passform😍

Enig i det👍
Men opp gjennom årene.. har den ubegripelige kåtheten gjordt meg løsnigsorientert i alenetiden, og byttet ut høyrehånda med venstre hånden. Litt mager trøst kanskje, men sånn er singelivet. Da elsker man seg selv🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...