AnonymBruker Skrevet i går, 11:16 #1 Skrevet i går, 11:16 Alltid vært nøktern når det kommer til shopping, men nå har jeg begynt å «vindusshoppe» tøy på nett flere timer hver dag, og tenke at jeg burde hamstre plagg jeg er fornøyd med før det ikke lenger er tilgjengelig. Jeg har det jeg trenger, så er ikke der det ligger… Noen som har vært i samme eller lignende situasjon og har noen råd? Anonymkode: 89ae2...139
AnonymBruker Skrevet i går, 11:59 #2 Skrevet i går, 11:59 Har du råd til det så er det vel ikke noe problem? Anonymkode: fc427...5ad
AnonymBruker Skrevet i går, 12:34 #3 Skrevet i går, 12:34 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Har du råd til det så er det vel ikke noe problem? Anonymkode: fc427...5ad Det er det absolutt siden det verken er bra for miljøet med overforbruk eller at det skal oppta så mye av tiden. TS Anonymkode: 89ae2...139 3 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:50 #4 Skrevet i går, 12:50 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er det absolutt siden det verken er bra for miljøet med overforbruk eller at det skal oppta så mye av tiden. TS Anonymkode: 89ae2...139 Har det sånn med garn, men følger min egen regel før jeg kjøper mer. Og det er å bruke opp det jeg allerede har før jeg kan kjøpe mer. Jeg har god impulskontroll. Anonymkode: 81f77...2b9
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden Jeg er motsatt. Har mistet gleden av å shoppe. Jeg har bedre råd enn gjennomsnittet. Anonymkode: a209a...e00
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #6 Skrevet 19 timer siden Livet går i perioder ts, kanskje du er i en fase nå der du er mer opptatt av det ytre, skal gjøre inntrykk på noen eller hva vet jeg. Da mine barn var yngre kunne jeg og bruke timesvis på å surfe på nettet etter klær til dem fra ulike nettbutikker. Oppdage nye merker, se på blogger for inspirasjon osv. Og vet du, det koste jeg meg masse med. Kjøpte litt nå og da men brukte myye tid på å kikke Anonymkode: d5708...c43 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #7 Skrevet 17 timer siden Har du prøvd å lukke nettleseren før du handler ferdig? Jeg elsker å «shoppe»; dvs at jeg fyller handlekurven med alt jeg liker og lukker nettsiden/appen. Anonymkode: 81080...d02
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Prøv å finne ut hvilket behov du prøver å fylle eller følelse du prøver å håndtere med dette, det ligger garantert noe bak ❤️ Anonymkode: 541e5...49e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå