AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:15 #1 Skrevet søndag kl. 10:15 Hva går du med hjemme denne tiden av året i helger osv? Kjører du superkomfortsbelt sweats, ull som varmer, går du kanskje med vanlig jeans og overdel? Illustrer gjerne Anonymkode: 899a4...38b
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:44 #2 Skrevet søndag kl. 10:44 Jeans og overdel avhengig av temperatur så allerede sist uke varierte det fra t-skjorte til tykk ullgenser. Aldri sokker når jeg er hjemme så tøfler også nå Anonymkode: 44c86...2d7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:53 #3 Skrevet søndag kl. 10:53 Joggebukse og t-skjorte, eller hverdagskjole og strømpebukse (str.bukse dersom det er kaldt). Anonymkode: 1d6b2...5c6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 10:53 #4 Skrevet søndag kl. 10:53 Part Two SoffysaPW Pants - Dark navy | Magasin.no = kordfløyelsbukser i mørkeblått En stor olaskjorte Og denne vinrøde, kortermede genseren fra Kashmina: Kortermet kashmirgenser | "Aurora" - Bordeaux | Kashmina Og sokker, for jeg er en av dem som er kald på beina Anonymkode: 2faf9...26b
CrazyCatLady2500 Skrevet søndag kl. 10:58 #5 Skrevet søndag kl. 10:58 Jeg har på meg ullsokker, tøfler i ull, langermet ulltrøye og svart komfortabel bukse. Det er mitt standard vinterantrekk hjemme. Nå er ikke dette veldig pynta, men jeg passer på at alt er helt og rent (ren overdel hver dag) og at sokker og øreringer matcher trøya. Ingen andre bryr seg, men jeg klarer ikke la være å matche 😅 (ja, undertøyet mitt og matcher og det ser i hvert fall ingen andre).
Grønnsaksvaffel Skrevet søndag kl. 11:01 #6 Skrevet søndag kl. 11:01 Kose-sett fra Tufte Wear som jeg elsker. Jeg har to sett i ulike farger. https://tuftewear.no/products/tufte-womens-puffin-tight-sweatpants?variant=39684489052291 https://tuftewear.no/products/tufte-womens-puffin-relaxed-hoodie
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:03 #7 Skrevet søndag kl. 11:03 Alltid grå bootcut tights og sweatshirt på denne tiden. Men sweatshirt bruker jeg både ute og inne. Anonymkode: 3e21e...fab
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 11:54 #8 Skrevet søndag kl. 11:54 Hjemme: Strømpebukse og genser. Ute: Tar jeg en bukse eller shorts utenpå. Anonymkode: 51f3f...91d
Beneath the Moon Skrevet tirsdag kl. 18:23 #10 Skrevet tirsdag kl. 18:23 Det jeg har lyst å gå med, har ikke noe spesielle antrekk jeg går med hjemme. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå