Iia Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Er det noen her som har prøvd f eks denne https://www.power.no/hjem-og-hage/rengjoering-og-stoevsuging/vindusvasker/karcher-wv-6-plus-vindusrenser/p-3448463/ - Er slike vinsusvaskere nyttige, eller blir det bare nok en dings i skapene? Har du noen å anbefale, eventuelt?
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Fungerer egentlig fint, har hatt en slik fra Kärcher i mange år, men likevel vasker jeg vanligvis på gamlemåten med bøtte, svamp og nal... 😁 Tror det som har irritert meg mest med den er at jeg hadde litt trøbbel når jeg brukte annet rengjøringsmiddel enn Kärcher sitt eget. Da skummet det over som ville tusan. Dette er sikkert løsbart bare en prøver seg frem med ulike midler, noe jeg aldri gjorde. Er det verdt å bruke en tusenlapp på? Njjaai... Anonymkode: f4762...e28 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Jeg har også en sånn en, den fungerer for å få mannen til å vaske vinduene, fordi det er plutselig ikke så kjedelig når man får bruke noe motorisert. selv synes det er er MYE enklere å vaske med en stor og god nal, og det gir betraktelig bedre resultat også. Grunnen til at folk synes det er vanskelig å få godt resultat er fordi de kjøper billige naler. Invister heller i en stor og god nal, så får du et mye bedre resultat enn kärcher kan gi deg. Anonymkode: 446bf...f1a 1
Leo Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tror det som har irritert meg mest med den er at jeg hadde litt trøbbel når jeg brukte annet rengjøringsmiddel enn Kärcher sitt eget. Da skummet det over som ville tusan. Dette er sikkert løsbart bare en prøver seg frem med ulike midler, noe jeg aldri gjorde. Anonymkode: f4762...e28 Jeg har en slik vindusvasker fra Kärcher som sikkert er 10 - 12 år gammel og jeg synes den er helt suveren. Mye enklere enn å styre med bøtte, nal, avispapir og hva nå folk bruker. Det eneste jeg bruker i tillegg er en glassklut som jeg tørker over med for å unngå at det renner nedover igjen når jeg snur vinduene. Vaskemiddelet jeg bruker er det som hører til fra Kärcher og jeg har aldri sett noen grunn til å bruke noe annet for det fungerer supert. Det er ikke så mye som skal til, så en flaske varer lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Har en sånn, og den eg genial! Men! Den gjør jo ikke at vinduene vasker seg selv, eller at jeg gjør det oftere. Det gjør bare den kjedelige jobben litt enklere og (i mitt hode) kjappere. Anonymkode: 7ae0b...aa3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå