Gå til innhold

lab-dyrket kakao

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mondelez som eier Freia er en av de store gigantene som invisterer i lab dyrket kakao så er vel bare spørsmål om tid før Freia starter med det eller? Hvorfor skal alt bli lab dyrket nå ?? 😷 Kjøtt, sjømat etc

Syntes nidar sjokoalde smaker annerledes også nå, så noe endres jo

Anonymkode: 6703f...b6b

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for at maten skal gjøre oss sykere enn vi allerede er. Jeg kan seriøst ikke se noe annet motiv.

Anonymkode: cc49e...831

• Nyttig 3
Skrevet

Hva slags kjøtt og fisk dyrkes i lab?

Anonymkode: 885d7...442

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Hva slags kjøtt og fisk dyrkes i lab?

Feks oksekjøtt, svinekjøtt, kylling, reker og laks. Er ganske sykt, anbefales å lese seg litt opp på det. Tror ikke det er så mye i Norge enda, men det er bare spørsmål om tid. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Feks oksekjøtt, svinekjøtt, kylling, reker og laks. Er ganske sykt, anbefales å lese seg litt opp på det. Tror ikke det er så mye i Norge enda, men det er bare spørsmål om tid. 

Lenke?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ekstremt lite av dette er i kommersielt salg enda, da det foreløpig koster for mye å produsere. Men 5-10 år frem i tid så ser vi det nok i butikker her i Skandinavia 

Anonymkode: ff761...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Har aldrig smakt makrell i tomat, jedersylte, snurring, buknafisk, krabbe, blåskjell og nugatti.

Anonymkode: 46399...8f5

Skrevet

Lab dyrking av mat blir nok en reell greie i fremtiden, vi skal jo kjøre klimaet i dass sånn at avlingsforholdene blir ræva. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg googler ikke for å bekrefte andres påstander. Den som påstår noe får legge ut dokumentasjon ellers går jeg ut fra at det er løgn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg googler ikke for å bekrefte andres påstander. Den som påstår noe får legge ut dokumentasjon ellers går jeg ut fra at det er løgn.

Fair, og hva syntes du da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har aldrig smakt makrell i tomat, jedersylte, snurring, buknafisk, krabbe, blåskjell og nugatti.

Anonymkode: 46399...8f5

Tror du har svart i feil tråd?

Anonymkode: ff761...4c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...