AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Hei. Jeg vurderer å starte med Kokkelørens matkasse. Er det noen erfaringer dere kan dele med meg? Er det verdt det? Tenker meny for 2 voksne til meg og tenåringssønn. Er det nok mat? Anonymkode: 79a72...e4b
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden TS her. Det jeg egentlig lurer på før jeg trykker på bestill, er om det er verdt det, eller om det ikke er så enkelt som det virker. Og er det dyrt i forhold til å lage maten selv?? Anonymkode: 79a72...e4b
Fru Uperfekt Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden https://www.dn.no/smak/test-av-matkasser/test/kokkeloren/matkasser/ville-det-bli-nok-mat-ville-det-ta-for-mye-tid-ville-barna-like-maten/1-1-5638215 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden For meg ble det dyrere. Testet Adams matkasse og Hello Fresh. Det ble dyrere fordi jeg ble sittende igjen med masse råvarer fra de dagene hvor jeg ikke brukte matkassene. Men mengden er stort sett ganske godt beregnet. Kokkeløren har tre middager pr kasse. Så om du bestiller kasse for to, så er det 4100,- pr mnd. Så skal du ha middag de fire siste dagene pr uke også. Matkassen, eller 4100,- kr dekker altså under halvparten av middagene pr mnd. Så skal dere ha frokost og lunsj i tillegg. Jeg ville beregnet matkassen til å være maks 40% av ett måndlig matbudsjett. Anonymkode: 59cdf...213
NoaideBiehtar Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Bare å teste da? Jeg elsker Kokkeløren sin matkasse. 😍
Seff Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For meg ble det dyrere. Testet Adams matkasse og Hello Fresh. Det ble dyrere fordi jeg ble sittende igjen med masse råvarer fra de dagene hvor jeg ikke brukte matkassene. Men mengden er stort sett ganske godt beregnet. Kokkeløren har tre middager pr kasse. Så om du bestiller kasse for to, så er det 4100,- pr mnd. Så skal du ha middag de fire siste dagene pr uke også. Matkassen, eller 4100,- kr dekker altså under halvparten av middagene pr mnd. Så skal dere ha frokost og lunsj i tillegg. Jeg ville beregnet matkassen til å være maks 40% av ett måndlig matbudsjett. Anonymkode: 59cdf...213 Mener du at du sitter igjen med masse råvarer fra dager du hadde bestilt matkasse til, men ikke brukte dem? Eller at du har igjen råvarer fra middagene du lagde de dagene du ikke hadde matkasse? Uansett sier vel det seg selv at ,man må bruke matkassene de dagene man har bestilt dem, og hvis man skal lage middag selv uten matkasser noen dager, bør man planlegge rettene slik at man kan bruke opp råvarene til et eller annet i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Jeg skal prøve, det er jo alltids lov å ombestemme seg. Synes Kokkelørens virker best. Jeg liker nye smaker, gode råvarer, men er ikke så flink å komme på det selv. Tenker uansett bare hver andre uke, så da blir det ikke like dyrt. TS Anonymkode: 79a72...e4b
StrøkenFrøken Skrevet 30 minutter siden #8 Skrevet 30 minutter siden Jeg er veldig glad i Kokkeløren sin matkasse 😊 Men nå bor jeg alene da! Ja er litt dyrere, men samtidig så slipper jeg å måtte kaste masse matvarer som jeg dessverre gjorde før..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå