AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Skrevet 12. september Hva er ditt forhold til det å finne en partner? * Er aktivt på jakt etter en partner * Ønsker meg en partner, men har ikke hastverk * Trives som singel, men er åpen for å møte noen * Ønsker ikke en fast partner Anonymkode: 6c997...646 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #3 Skrevet 12. september Har egentlig ikke noe behov for eller lyst på en partner. Men vil ikke utelukke det fullstendig. Er ikke «anti-partner», tror bare det skal såpass mye til for at jeg skal være interessert at det nok ikke kommer til å skje. Anonymkode: 96805...094 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #4 Skrevet 12. september Ønsker ikke en partner i det hele tatt! Anonymkode: 3a939...bff 2
AnonymBruker Skrevet 12. september #5 Skrevet 12. september Ønsker meg en partner, men innser at det ikke er mulig på nåværende tidspunkt. Anonymkode: f1a91...584 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #6 Skrevet 12. september Trives som singel men er åpen Anonymkode: a68c4...a95 3
AnonymBruker Skrevet 12. september #7 Skrevet 12. september Trives som singel, men er (litt) åpen. Anonymkode: 84736...cd2 2
Kygos Skrevet 12. september #8 Skrevet 12. september Liker å være single - deilig🙂 Savner "noen"❤️ Thats life....
AnonymBruker Skrevet 12. september #9 Skrevet 12. september Trives som singel, men er åpen skulle rette personen dukke opp Anonymkode: 529a5...b40 2
AnonymBruker Skrevet 12. september #10 Skrevet 12. september Jeg lurer på hvorfor det er interessant for deg å vite dette om fremmede på nettet? Ble singel i juni, har det fint og ønsker å finne en ny kjæreste, men gjør ikke noe aktivt ennå. Bare er sosial og åpen Anonymkode: f8968...2a1 2
AnonymBruker Skrevet 12. september #11 Skrevet 12. september Føler meg litt ferdig med forhold, og nyter å være singel. Men om det plutselig skulle komme noen som det bare sa «poff» med, så ville jeg vært åpen. Men ville gjort det klart at jeg ikke ønsker å bli noe samboer med noen igjen, men å være særboer og reise sammen hadde vært perfekt.Evt kjøpt en felles hytte eller noe. Forutsatt at begge er enige om det selvfølgelig. Anonymkode: abb5c...468 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #12 Skrevet 12. september Ønsker ikke en fast partner Anonymkode: e128b...232 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #13 Skrevet 12. september Trives som singel, men er åpen. Anonymkode: a6290...fd7
Kniv & gaffel Skrevet 12. september #14 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ønsker meg en partner, men har ikke hastverk * Trives som singel, men er åpen for å møte noen Begge disse stemmer for meg, kanskje mest den nederste. Har det bra som singel kattedame, men det hadde vært hyggelig med en kjæreste. I så fall ville jeg helst vært særbo.
AnonymBruker Skrevet 12. september #15 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor det er interessant for deg å vite dette om fremmede på nettet? Anonymkode: f8968...2a1 Det er langt vanligere å være singel i dag enn for etpar tiår siden bare, så er av nysgjerrighet på om mange er fornøyde med det, eller om de er på aktiv søken. Anonymkode: 6c997...646
emilie123 Skrevet 12. september #16 Skrevet 12. september Kniv & gaffel skrev (15 minutter siden): Begge disse stemmer for meg, kanskje mest den nederste. Har det bra som singel kattedame, men det hadde vært hyggelig med en kjæreste. I så fall ville jeg helst vært særbo. Trives som singel, men skulle den rette dukke opp, så ville jeg også vært særbo
AnonymBruker Skrevet 12. september #17 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er langt vanligere å være singel i dag enn for etpar tiår siden bare, så er av nysgjerrighet på om mange er fornøyde med det, eller om de er på aktiv søken. Anonymkode: 6c997...646 Skjønner, det er faktisk ganske interessant. Mange faktorer som gjør det lettere å være singel i dag. Tror også det ble sett mer ned på før Anonymkode: f8968...2a1
Iterion Skrevet 12. september #18 Skrevet 12. september (endret) Kan vel ikke si jeg er veldig aktivt på jakt etter en partner akkurat nå. Har absolutt ikke gitt det opp da. Og er absolutt åpen for det. Så er vel et sted mellom punkt 2 og 3. Endret 12. september av Iterion rettelse
AnonymBruker Skrevet 12. september #19 Skrevet 12. september Skal aldri ha partner igjen, kun sex. Anonymkode: dadff...13f 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #20 Skrevet 12. september emilie123 skrev (22 minutter siden): Trives som singel, men skulle den rette dukke opp, så ville jeg også vært særbo Samme her! Veldig tilfreds som singel, noe jeg var litt redd for å være og utsatte bruddet litt lengre enn jeg burde. Så innså jeg hvor fantastisk det er å slippe alt som kommer med å bo med en mann. Hvis jeg skal vurdere å date noen som helst, skal det være noen som er emosjonelt modne, med god moral, og hans nærvær må øke min livskvalitet betraktelig. Da sikter jeg til humor, interessante samtaler, interessert i å reise og løse problemer sammen (altså er det ikke økonomisk jeg sikter til). Hvis det er en mann som skaper unødig drama og problemer, blir det siste den mannen hører fra meg, mens jeg går tilbake til mitt fredelige hjem 😅 Anonymkode: c2b68...d53 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå