AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Skrevet 12. september Dersom du spøkefullt som en 60 åring kaller deg ung til en 70 årig medsøster må du regne med at hun blir fornærmet. Opplevde det nettopp da jeg var på besøkte noen venner. Den fornærmede var søsteren til en av vertsskapet. Vedkommende var av typen som hele tiden skulle vise hvor flink hun er og hvor produktiv og "krevde" å være midtpunktet og flørte med de mannlige tilstedeværende, kom med utfordrende kommentarer til meg hvor hun liksom skulle sette spørsmål ved hva jeg egentlig hadde å bidra med. Etter maten når en i vertskapet spurte om vi ble mette så ser hun spesielt på meg og spør "eller For mett kanskje?" Jeg hadde bare svart at jeg var mett. Hun virket som en person med endel komplekser selv, kanskje en med spiseangst og mange fobier og projiserte sine egne usikkerheter over på meg. Det er ikke første gang jeg opplever at nye damebekjentskaper skal kontrollere og komme med stikk til meg. Når det gjelder mat så mente hun at f.eks bananer er usunt. Antagelig pga karbohydrat aversjon. Jeg kunne nevnt mere men dette er vel en narssisist! Anonymkode: e6238...00a 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Skrevet 12. september Vondt - verre - verst 😉 Anonymkode: 3769c...840 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. september #3 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vondt - verre - verst 😉 Anonymkode: 3769c...840 Takk for norsk rettskrivings kurs he-he. (Eller heter det rettskrivning) Anonymkode: e6238...00a
AnonymBruker Skrevet 12. september #4 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for norsk rettskrivings kurs he-he. (Eller heter det rettskrivning) Anonymkode: e6238...00a Det er likestilte former, så begge er korrekte 👍 Anonymkode: 3769c...840
AnonymBruker Skrevet 12. september #5 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Dersom du spøkefullt som en 60 åring kaller deg ung til en 70 årig medsøster må du regne med at hun blir fornærmet. Opplevde det nettopp da jeg var på besøkte noen venner. Den fornærmede var søsteren til en av vertsskapet. Vedkommende var av typen som hele tiden skulle vise hvor flink hun er og hvor produktiv og "krevde" å være midtpunktet og flørte med de mannlige tilstedeværende, kom med utfordrende kommentarer til meg hvor hun liksom skulle sette spørsmål ved hva jeg egentlig hadde å bidra med. Etter maten når en i vertskapet spurte om vi ble mette så ser hun spesielt på meg og spør "eller For mett kanskje?" Jeg hadde bare svart at jeg var mett. Hun virket som en person med endel komplekser selv, kanskje en med spiseangst og mange fobier og projiserte sine egne usikkerheter over på meg. Det er ikke første gang jeg opplever at nye damebekjentskaper skal kontrollere og komme med stikk til meg. Når det gjelder mat så mente hun at f.eks bananer er usunt. Antagelig pga karbohydrat aversjon. Jeg kunne nevnt mere men dette er vel en narssisist! Anonymkode: e6238...00a Du demonstrerer jo ditt eget poeng godt her. Det koster deg ingen verdens ting å la dette ligge. Anonymkode: f7d5c...d16 5
AnonymBruker Skrevet 12. september #6 Skrevet 12. september Du tok det iallfall reaksjonen veldig hardt. Anonymkode: 3f021...1c2 2
AnonymBruker Skrevet 12. september #7 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du tok det iallfall reaksjonen veldig hardt. Anonymkode: 3f021...1c2 Trådstartere blir fortsatt hakket på her inne på KG skjønner jeg du gamla! Anonymkode: e6238...00a
Blå tyggis Skrevet 12. september #8 Skrevet 12. september Kvinnefolk er kvinnfolk verst ja, det ser man jo på måten du reagerer på. Overtolker og lager tråd på kvinneguiden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå