AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Er alt på instagram falskt? F eks se på interiør og hobbyer. Mye perfekte bilder(datamanipulerte) Stygge manipulerte volds/ulykkes videoer som skal vise folk blir most osv. Pervers nakenhet/sex Jeg har slettet min konto og godtar ikke at mine tenåringer skaffer seg konto der. Sjukt Anonymkode: ea9c4...4b0 3
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden Jeg er faktisk enig. Jeg ante ikke at slike ting var der, men om en søker etter "ting", popper det opp forslag og jo mere en sjekker dem, dess flere i samme tema dukker opp. Jeg vil ikke ha det.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Det samme forfallet gjelder jo hele internett.. Anonymkode: 4f64c...57b 4 2
Fossegrimen Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Lag deg heller brukar på Pixelfed. Det er lit som Instagram var før, men berre at det er desentralisert, inkje-kommersielt, og at feeden ikkje er algoritme-drive. https://www.kode24.no/artikkel/hyller-fodiverset-pa-tide-folk-begynner-a-folge-med/228008
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Men hva samhandler du med? jeg får aldri opp sånt i min feed i hvert fall. Algoritme er en ting. Anonymkode: 55d17...d89 7 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Er alt på instagram falskt? F eks se på interiør og hobbyer. Mye perfekte bilder(datamanipulerte) Stygge manipulerte volds/ulykkes videoer som skal vise folk blir most osv. Pervers nakenhet/sex Jeg har slettet min konto og godtar ikke at mine tenåringer skaffer seg konto der. Sjukt Anonymkode: ea9c4...4b0 Slettet IG da jeg ikke eier bildene som jeg legger ut.Ikke faen om de skal eie MINE bilder,fuck IG! Anonymkode: 7bf4b...79e 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva samhandler du med? jeg får aldri opp sånt i min feed i hvert fall. Algoritme er en ting. Anonymkode: 55d17...d89 👆🏻 Anonymkode: 61a04...196 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er alt på instagram falskt? F eks se på interiør og hobbyer. Mye perfekte bilder(datamanipulerte) Stygge manipulerte volds/ulykkes videoer som skal vise folk blir most osv. Pervers nakenhet/sex Jeg har slettet min konto og godtar ikke at mine tenåringer skaffer seg konto der. Sjukt Anonymkode: ea9c4...4b0 Jeg ser ikke noe av det der. Hos meg er det standup og sketsj-humor. Anonymkode: 9fdc5...365 2
Misanthropis Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Jeg får aldri det du nevner… jeg får forskning, politikk og baby/ mammakontoer… sååå kaninhullet har du nok gravd selv 1 2
MiominMio Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hva samhandler du med? jeg får aldri opp sånt i min feed i hvert fall. Algoritme er en ting. Anonymkode: 55d17...d89 Enig jeg har hatt instagram i åresvis og har aldri fått noe av det TS beskskriver opp i min feed. Jeg får landskap, bygninger, hunder og reiser jeg. Det samsvarer godt med hva jeg også legger ut selv. 4
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden Hos meg er det hest, hest og ponni. Datteren min bruker instaen min. 😅 Anonymkode: 7a5e8...492 1
Diskulis Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Det handler jo mest om algoritmer, altså den finner det den tror du liker ut fra erfaring. Har skjedd et par ganger gjennom årene at algoritmene klikker og viser mye rart og ekkelt, men stort sett viser den mer av det surret jeg selv har søkt opp 😅 Så for meg er Instagram et hyggelig sted, men jeg unngår bevisst å følge influensere og negative folk. Følger folk jeg liker innleggene til og ting som interesserer meg. Så er den ganske så presis på å foreslå ting som er i samme bane. Men klart, søker man på død og fordervelse får man sikkert opp mer av det og… 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Aldri sett noe slik på Instagram. Tviler og på at Instagram tillater videoer av folk som blir most. Kan du lenke til en slik video da, gi oss et eksempel? Anonymkode: 13bdc...9c7
enkefru Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden (endret) Får ikke opp sånt. Det går i bilder og turtips fra England, skotsk høylandsfe, geiter, hunder og mat 😂 -det har nok med hva en selv søker på Endret 3 timer siden av enkefru 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er alt på instagram falskt? F eks se på interiør og hobbyer. Mye perfekte bilder(datamanipulerte) Stygge manipulerte volds/ulykkes videoer som skal vise folk blir most osv. Pervers nakenhet/sex Jeg har slettet min konto og godtar ikke at mine tenåringer skaffer seg konto der. Sjukt Anonymkode: ea9c4...4b0 Jeg har vært på instagram i ti år og har aldri sett noe slikt. Det må være deg.. Anonymkode: 1b5a3...4ea 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden enkefru skrev (29 minutter siden): Får ikke opp sånt. Det går i bilder og turtips fra England, skotsk høylandsfe, geiter, hunder og mat 😂 -det har nok med hva en selv søker på Hvis man bruker det mye, får man opp ting som ligner det man har sett på (ikke nødvendigvis søkt på), men hvis man bare går inn av og til virker det som instagram "glemmer" hva preferansene er. Da får man opp helt tilfeldige ting i stedet. Anonymkode: 42bf9...759
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Jeg har aldri fått opp noe sånt. Hos meg går det i reise, fuglekikking, søte dyr og antikviteter. Anonymkode: 250b3...82f 2
Jdz Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Jeg trodde det var viden kjent at Meta var en av de mest kyniske drittselskapene der ute..? Selvsagt er det meste på Instagram «fake», det eneste som gjelder er jo å skape engasjement for enhver pris. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden Veldig mye der som jeg ikke forstår er lovlig. Grov vold, rene henrettelser og groteske nærbilder av dødsulykker skulle en tro det kanskje var lover mot, men åpenbart ikke, for det er fri flyt. Egne kanaler som viser vold og drap av kvinner også Anonymkode: 52644...335
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er alt på instagram falskt? F eks se på interiør og hobbyer. Mye perfekte bilder(datamanipulerte) Stygge manipulerte volds/ulykkes videoer som skal vise folk blir most osv. Pervers nakenhet/sex Jeg har slettet min konto og godtar ikke at mine tenåringer skaffer seg konto der. Sjukt Anonymkode: ea9c4...4b0 Jeg har hatt IG i maaaange år. Har aldri oppleves dette. Skal jeg gjette, så får jeg opp 50% trening, 10%sminke og 40% fjell og friluft. Dette styres av algoritmer, og du blir presentert det du selv samhandler med. Og dersom jeg plutselig skulle få opp noe stygt, noe som har skjedd i forbindelsen med flommen i Nepal, så rapporterer jeg det. Anonymkode: d8fe3...c81 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå