AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:43 #1 Skrevet lørdag kl. 09:43 Jeg fikk det som kalles tennisalbue i en armi vinter. Det har vært av og på siden det. Jeg har ikke vært til lege med dette, men det stemmer perfekt med det som står på nett. Nå har jeg vondt i begge albuene og i tillegg nedover underarmene. Noen andre som har hatt dette? Jeg får vel kontakte lege etterhvert 😉 Anonymkode: 83b90...f08
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:05 #2 Skrevet lørdag kl. 21:05 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg fikk det som kalles tennisalbue i en armi vinter. Det har vært av og på siden det. Jeg har ikke vært til lege med dette, men det stemmer perfekt med det som står på nett. Nå har jeg vondt i begge albuene og i tillegg nedover underarmene. Noen andre som har hatt dette? Jeg får vel kontakte lege etterhvert 😉 Anonymkode: 83b90...f08 Ingen? Anonymkode: 83b90...f08
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:13 #3 Skrevet lørdag kl. 21:13 Kontakt legen du Anonymkode: 908e1...c8f 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:40 #4 Skrevet lørdag kl. 21:40 Er nakken din god? Du burde jo tatt en time hos legen, selv om du tror du vet hva det er. Kanskje noe som kan gjøres. Jeg fikk noen ganske gode medisiner sist jeg hadde smerter. Jeg trodde ikke det var noe å gjøre med, men jammen ordna de opp i mitt problem i løpet av noen få dager. Anonymkode: 1798f...7c2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:48 #5 Skrevet lørdag kl. 21:48 Takk for svar. Får gjøre det. Føler bare det er så mye med meg nå. K48 Anonymkode: 83b90...f08 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:17 #6 Skrevet søndag kl. 07:17 Hvordan har du trent for å redusere smertene ved tennisalbuen? Hvilke øvelser har du gjort? Det er ikke så uvanlig å få trøbbel med albuen på motsatt side, siden de fleste avlaster den smertefulle armen og dermed overbelaster den andre. Anonymkode: e19f9...4b1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:48 #7 Skrevet søndag kl. 18:48 Har ikke så mye for seg å kontakte lege. Du kan google øvelser, og det er faktisk effektivt. Anonymkode: 3ee14...891
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:56 #8 Skrevet søndag kl. 18:56 Sliter med samme. Bare på innsiden av begge albuene. Og underarmene, trolig noe som stråler ned fra nakken (?). Gjør øvelser og håper det går over. Du finner mye bra på youtube. Viktig å finne noen øvelser som passer DEG, og begynne forsiktig. Leger kan lite om dette, gå heller til fysio Anonymkode: e0a8f...3e8
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:20 #9 Skrevet søndag kl. 21:20 Jeg hadde en periode smerter i albuene som strålte ned i underarmene, igjennom håndleddene og ut i ring- og lillefingre. Noen ganger kjente jeg det kun én av disse plassene om gangen, andre ganger alle plassene samtidig. Hadde samtidig en spenning/dump smerte bak skulderbladene, og jeg kjente på et vis at det hang sammen med smerten i armene. Dette var i en veldig stresset periode: jeg slet med å sove pga stress, og også pga smertene. Når jeg først sov så våknet jeg av at jeg lå med knyttede never og hardt bøyde håndledd - noe som antagelig bidro til smertene. Jeg gikk til kiropraktor, det hjalp litt, men ikke veldig. Til slutt møtte jeg veggen og ble sykemeldt og etter noen uker begynte smerten å avta, og jeg begynte å sove mye bedre ☺️ Anonymkode: 05575...885
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå