AnonymBruker Skrevet 12. september #1 Skrevet 12. september Flere som har menn som blir helt sinnsykt opptatt på jobb hver høst !? Kick off, hytte tur, bowling med jobben, samlinger osv ! Jobb 24/7 . For et mas ! Og de med små barn, hvordan går det ? Og kvinner i disse yrkene må jo ha en mann som kan ta over hjemmet døgnet rundt. Er det bare meg ? Anonymkode: 07d16...110 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #2 Skrevet 12. september Sånn du fremstiller det er jo ikke normalt når man har familie. Da må faktisk enkelte ting vike så man ikke dumper alt ansvar på partneren. Anonymkode: 47bac...dc8 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #3 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Flere som har menn som blir helt sinnsykt opptatt på jobb hver høst !? Kick off, hytte tur, bowling med jobben, samlinger osv ! Jobb 24/7 . For et mas ! Og de med små barn, hvordan går det ? Og kvinner i disse yrkene må jo ha en mann som kan ta over hjemmet døgnet rundt. Er det bare meg ? Anonymkode: 07d16...110 Det er ingen differanse mellom hvorvidt en far eller en mor kan forlate barna uten at den andre forelderen er villig og i stand til å ta over omsorgen. Så denne setningen gir ikke mening. Jeg presiserer at jeg bare omtaler normalfungerende familier her, om noen har valgt seg en dysfunksjonell familiekonstellasjon der mor eller (mer vanlig) far er gratispassasjer og gjest så må og skal det behandles som et uønsket avvik. Dessuten: voksne mennesker «blir» ikke noe som helst. De tar valg. Anonymkode: eca84...1df 3
AnonymBruker Skrevet 12. september #4 Skrevet 12. september Vi har større barn nå . Men kjenner på det likevel. Blir jo helt utbrent . Fatter ikke at jobben kan kreve sånt . Er det koneløse gubber som planlegger Anonymkode: 07d16...110 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #5 Skrevet 12. september Man kan ikke være med på alt når man har små barn, det må man nesten forstå. Og det må gå begge veier, begge må få bli med på noe. Er den ene veldig mye borte på sosiale greier så den andre er mye alene må man jo si ifra at det ikke er greit. Anonymkode: 1e515...397 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. september #6 Skrevet 12. september Min mann har sagt nei til mye sosialt med jobben. Han har også sagt nei til noen samlinger utenbys som betyr at han må være vekkreist. Tviler på at din mann MÅ være med på alt. Anonymkode: 754b1...b44 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september #7 Skrevet 12. september Det merkes at det er konferansetid for å si det sånn! Både innland og utland, og prepping til å holde innlegg både her og der, frister på forskningsmidler og artikler. Men han er heldigvis såpass oppegående at han ikke prioriterer alt det sosiale i tillegg, så det aller meste forteller han meg ikke om engang fordi han rett og slett ikke ønsker delta. Er vant til at han er mye opptatt og på reise, men samtidig vant med at han tar gode valg der det kan velges. Anonymkode: a3a5b...7ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå