Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min jobber der, men som forsikringsrådgiver. Det er i hvert fall veldig godt miljø og de finner på mye sosialt utenom jobben. Lønna er vel helt midt på treet. Mannen min har utdanning i noe helt annet og tjener ca. 700.000. Man treffer selvfølgelig på alt mulig av mennesker og tror det er en fordel å tåle å måtte snakke med de som er dritsure også 😊

Anonymkode: 02a90...c89

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/3cba4197-7281-40df-8af3-689a9faaf56a

noen som har jobbet som skaderådgiver i forsikring? Jeg lurer på hva lønna er, og hvordan det er å ha en slik jobb. Ser også de gjennomfører tester i forkant av intervju, hva slags type tester er det? 

Anonymkode: 935f9...e97

Shit så synd dette er i Grimstad eller hadde jeg søkt. 10 stillinger !! Wow. 

Men det er en ledig rolle i Oslo avdelingen deres også. Jeg har søkt først på forsikringsrådgiver rollen (20 stillinger ledige), men 2 dager etter jeg søkte og tok testene+video opptak intervju, la de ut skadeoppgjørstillingen!! Og jeg vil ha skadeoppgjørrollen mer!! 

Så status nå er at de har ikke gitt meg tilbakemelding enda på forsikringsrådgiverrollen da de fortsatt gjennomgår besvarelser.

- Bør jeg uansett søke på den skadeoppgjørrollen? 

- Og bør jeg ringe kontaktpersonen i den annonsen og si at jeg har søkt begge steder hos dem men vil ha oppgjør mer ?? 

Anonymkode: a7551...728

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/3cba4197-7281-40df-8af3-689a9faaf56a

noen som har jobbet som skaderådgiver i forsikring? Jeg lurer på hva lønna er, og hvordan det er å ha en slik jobb. Ser også de gjennomfører tester i forkant av intervju, hva slags type tester er det? 

Testene er de dummeste jeg har sett. Har tatt så mange den siste tiden pg den if kom med var den vanskeligste mest none sense jeg har vært borti. Mest komplekse absurde figurer, du skal på en eller annen syk måte spotte et mønster og finne den manglende figuren. Har scoret over gjennomsnittet på liknende tester men ikke på if sin for å si det sånn. 

Personlighetstesten derimot kan være ganske accurate. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Mannen min jobber der, men som forsikringsrådgiver. Det er i hvert fall veldig godt miljø og de finner på mye sosialt utenom jobben. Lønna er vel helt midt på treet. Mannen min har utdanning i noe helt annet og tjener ca. 700.000. Man treffer selvfølgelig på alt mulig av mennesker og tror det er en fordel å tåle å måtte snakke med de som er dritsure også 😊

700 000 med bonus eller ? :) kan jeg spørre hvilket selskap? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Testene er de dummeste jeg har sett. Har tatt så mange den siste tiden pg den if kom med var den vanskeligste mest none sense jeg har vært borti. Mest komplekse absurde figurer, du skal på en eller annen syk måte spotte et mønster og finne den manglende figuren. Har scoret over gjennomsnittet på liknende tester men ikke på if sin for å si det sånn. 

Personlighetstesten derimot kan være ganske accurate. 

Grunn nok til at jeg ikke tør søke. Jeg suger i matematikk og har null forståelse for slike tester hvor man skal finne mønster etc… Smart i alle andre fag, men det der kommer til å gi meg stryk 😆 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2026 den 21.22):

Grunn nok til at jeg ikke tør søke. Jeg suger i matematikk og har null forståelse for slike tester hvor man skal finne mønster etc… Smart i alle andre fag, men det der kommer til å gi meg stryk 😆 ts

Hehe 😛

hva jobber du med idag siden du også søker deg innenfor skadebehandling? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2026 den 7.26):

Personlighets- og "iq" tester. Fullstendig bortkastet men "alle" bruker det nå om dagen uansett hvilken stilling det er snakk im

Anonymkode: 952f0...646

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2026 den 21.22):

Da kan du nok dessverre ikke søke noen jobber

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2026 den 21.19):

700 000 med bonus eller ? :) kan jeg spørre hvilket selskap? 

Uten bonus. Han jobber i selskapet det linkes til. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.9.2026 den 7.02):

Uten bonus. Han jobber i selskapet det linkes til. 

700 000 som forsikringsrådgiver uten bonus i det selskapet det linkes til er jo helt umulig. Dette selskapet er jo kjent for provisjonsbasert lønn!! Har lest alle deres stillingsannonser og de tilbyr ikke så høy fastlønn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

700 000 som forsikringsrådgiver uten bonus i det selskapet det linkes til er jo helt umulig. Dette selskapet er jo kjent for provisjonsbasert lønn!! Har lest alle deres stillingsannonser og de tilbyr ikke så høy fastlønn. 

If you say so :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Aldri sett at det har stått noe om lønn i stillingsannonser som skaderådgiver

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.9.2026 den 0.19):

Aldri sett at det har stått noe om lønn i stillingsannonser som skaderådgiver

Ikke jeg heller. Nå snakka hu om  at han jobba som forsikringsselger. Tviler sterkt på at det er 700 000 i fastlønn på det hos if. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...