AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:13 #1 Skrevet fredag kl. 22:13 Er det noen som har erfaringer? Jeg har brukt Wellbutrin i 2,5 år nå, og den største fordelen er at jeg holder ut dagene og kommer meg på jobb. Ulempene er at det ikke har hjulpet på sexlysten eller overspisinga. Hovedsakelig derfor jeg valgte Wellbutrin, nettopp fordi den ble sagt å kunne hjelpe positivt på disse problemene. I tillegg er jeg blitt skikkelig asosial og likegyldig. Før drev jeg og kompenserte for overspisinga med hard trening og til tider underspising, mens nå driter jeg i om jeg legger på meg. Noen som kjenner seg igjen i dette og vet om Brintellix kan være et bedre alternativ, evt andre typer antidepressiva? Anonymkode: 0bbf3...466
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:30 #2 Skrevet lørdag kl. 08:30 Jeg har gått på begge. Først Brintellix. Har definitivt hatt mye bedre effekt av wellbutrin enn brintellix på depresjonen. Anonymkode: 8d2bc...d16 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 09:05 #3 Skrevet lørdag kl. 09:05 Bruker brintellix og har ingen bivirkninger overhodet og aldri hatt. Er ikke flat i det hele tatt heller. Men det skal nevnes at det tok lang tid, mange uker før jeg ble stabil, så gjelder virkelig å ha tålmodighet og holde ut. Men det er min erfaring. Anonymkode: 070ee...1cc 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:47 #4 Skrevet lørdag kl. 18:47 Har overspist hele livet, skyldes både at jeg er genetisk disponert for avhengighet, og en mestringsstrategi. Gjør det for å fylle et tomrom som absolutt ingenting annet kan erstatte. Så jeg er både fysisk og psykisk avhengig av sukker. Dersom du har sett Nepobaby så er jeg som han der Christian som overspiser. Har prøvd alt mulig for å få bukt med problemet; hypnose, naturprodukter, psykolog, gruppeterapi, alle kostholdsprogram som finnes og Wellbutrin, men ingenting hjelper.. Anonymkode: 0bbf3...466
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:25 #5 Skrevet lørdag kl. 22:25 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har overspist hele livet, skyldes både at jeg er genetisk disponert for avhengighet, og en mestringsstrategi. Gjør det for å fylle et tomrom som absolutt ingenting annet kan erstatte. Så jeg er både fysisk og psykisk avhengig av sukker. Dersom du har sett Nepobaby så er jeg som han der Christian som overspiser. Har prøvd alt mulig for å få bukt med problemet; hypnose, naturprodukter, psykolog, gruppeterapi, alle kostholdsprogram som finnes og Wellbutrin, men ingenting hjelper.. Anonymkode: 0bbf3...466 Høres ut som du har prøvd det meste. Har desverre ikke noen gode råd, men håper det finnes en behandling som kan hjelpe deg. For dette må være en kamp å leve med Anonymkode: 6f621...d8d 1
Matas Skrevet søndag kl. 00:24 #6 Skrevet søndag kl. 00:24 Tråden er ryddet for medisindosering. Matas, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå