AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:07 #1 Skrevet fredag kl. 22:07 Noen som har hatt det? Hvor lenge varte det og hvordan var symptomene dine? Anonymkode: 7dd66...e34
Sugerøret Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Har dette. Sykt vondt i perioder. Fint lite som hjelper bortsett fra tid og smertestillende.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Sugerøret skrev (46 minutter siden): Har dette. Sykt vondt i perioder. Fint lite som hjelper bortsett fra tid og smertestillende. Ååh. Hvilken symptomer har du? Hvordan kjennes det ut hos deg? Finner så lite om det.. Anonymkode: 7dd66...e34
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #5 Skrevet 46 minutter siden Har det på høyre side, leddet til ribbein nummer 2. Fikk det etter et ribbeinsbrudd i samme ribbein, rett ved leddet. Jeg merker det mest som skarpe stikk når jeg hoster, nyser, gjesper og hikker. Kan også kjenne det som en mer konstant smerte når jeg er puster dypt inn, gjør brå bevegelser med overkroppen eller løfter tungt. Etter tunge løft kan det stikke av og på i en times tid etter at den konstante smerten har gitt seg. Brakk ribbeinet for snart et år siden og har fortsatt betennelsen. Anonymkode: 08467...2a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå