Gå til innhold

Damer-blir dere skremt av morrabrød?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke for dere godt gifte og i lange forhold. Men dere som er på datern. Dere våkner om morgenen og ser han har det morrabrødet. Tenker dere å nei..må jeg knulle nå igjen. 

Anonymkode: f7ff5...02e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke for dere godt gifte og i lange forhold. Men dere som er på datern. Dere våkner om morgenen og ser han har det morrabrødet. Tenker dere å nei..må jeg knulle nå igjen. 

Nei😂 men sikkert noen ganger, B-menneske og trøtt på morgenen. Men er der helg og jeg får våkne av meg selv og fra meg i senga, så er det digg. 

Anonymkode: cd379...6fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Har aldri ligget med rumpa inntil en mann uten at mannen har fått det. 

Har alltid oppfattet det som en ren fysisk reaksjon, som ikke nødvendigvis har noe med følelser og tiltrekning å gjøre.

Litt på samme måte som at mange får stive brystvorter av kaldt vær, eller når de stiger ut av dusjen. 

Kroppen reagerer på omgivelsene.

Anonymkode: c94a1...7ac

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Har aldri reagert negativt på morgenbrød hverken i forhold eller utenom forhold. 

Har jeg lyst på sex, velger jeg å tolke det som at han har lyst på meg, og initierer sex.🤪 (Og har vel til nå ikke opplevd at mannen ikke e lysten på det) 

Har jeg ikke lyst på sex, legger jeg ingenting i morgenbrødet, utover at det er en helt vanlig fysisk reaksjon. 

Anonymkode: 8b59b...876

• Liker 4
Skrevet

Siden vi har barn, kn vi ikke reagere på morrabrødet som ville dyr. Foretrekker også å pusse tenner først, for morgenånde er virkelig ekkelt.

Anonymkode: e45ea...eb0

• Liker 1
Skrevet

Morrabrød har absolutt ingenting med kåret å gjøre. Hilsen Mann 

Anonymkode: 91f59...983

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Morrabrødet er vel ingen trussel, selv om pikken ser litt "sint" ut på morraskvisten..?
For den blir jo markert større, med store blodårer.. mørkere skaft og blir rød i toppen😆
Den gir vel heller et uttrykk av "rop om hjelp", det bør vel ikke være så vanskelig å forstå🥰

Skrevet

Har alltid lurt på om det ikke må være ubehagelig for menn å våkne med stiv tiss

Anonymkode: c5fc3...2c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Damer blir nok skremt. Ikke av meg og oss med mindre peniser.

Men av menn med kjempekuker...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Morrabrød har absolutt ingenting med kåret å gjøre. Hilsen Mann 

Anonymkode: 91f59...983

Det vet vel de fleste vil jeg tro?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
MarianneE skrev (5 minutter siden):

Det vet vel de fleste vil jeg tro?

Ja antagelig. Bare ignorer den lille stive tissen og lat som ingenting. 

Skrevet

Hvorfor skulle jeg bli redd av en helt normal fysiologisk hendelse?

Ett sunnhetstegn? 

• Liker 3
Skrevet

Hadde blitt mer bekymret av en slapp en, for da er ikke fysiologien på mannen i orden. 

Anonymkode: 1af96...e2a

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde blitt mer skremt av mangel på morgenbrød. 

Anonymkode: 8fb8b...75e

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er voksen, jeg kjenner til kroppens grunnleggende funksjoner - hvorfor i all verden skulle det skrenne meg? Fordi jeg er voksen, vet jeg også at jeg ikke må ha sex hvos jeg ikke vil - selv ikke med en naken mann jeg helt frivillig har sovet sammen med. 

Anonymkode: c684d...c4e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har alltid lurt på om det ikke må være ubehagelig for menn å våkne med stiv tiss

Anonymkode: c5fc3...2c9

Problemet er å gå på do for å pisse når man har morrabrød

Anonymkode: a21db...b26

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg hopper på. Tar det som en invitasjon til hygge 😂

Anonymkode: 525bf...62d

• Liker 1
Skrevet

Skikkelig mye å være redd for. Hopper den plutselig av kroppen til mannen? Da hadde jeg løpt 😄😄

• Liker 2
Skrevet

Huff, ja.. så skummelt😂 

Anonymkode: 40614...a06

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...