Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Del gjerne din erfaring, 

litt om meg/oss , vi har vært sammen i 5 år , og er forlovet nå, og han er bare så utrolig snill passer på meg og er utrolig god,  jeg har vært gift tidligere med en forferdelig fyr og har vært ødelagt i mange år, så når meg og min mann kan ha ulike tanker eller diskusjoner eller små problemer osv og om han tar feil , så beklager han og dette er helt nytt for meg jeg blir nesten litt overveldet, er ikke vant til dette har bare vært vant til å bli kjeftet på og alltid vært den som må beklage uansett om jeg ikke gjorde noe galt og det gjør noe med en som menneske.

Jeg elsker partneren min av hele mitt hjertet , samtidig som jeg er så redd er så utrolig redd for at snart går det galt, det er fryktelig tungt å ha det sånn av og til, så vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men om du ha en god mann eller erfaring med at det faktisk fins snille gode partnere også så del gjerne din erfaring❤️

Ts

Anonymkode: 67c65...49c

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste rådet jeg kan gi, legg vekk den redselen. Bare heller fortsett å vis at du verdsetter det. Gi tilbake de samme tingene du setter pris på hos han. Det kan fort være drepen på forholdet om den ene snill og positiv, mens det den får tilbake er skepsis og tvil på om det er ekte. Snakker av erfaring. Man blir lei hvis føler man er god og snill, men blir misstrodd!

Snill kar

Anonymkode: 1cb08...936

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Min mann er snill og god og herlig og kunne ikke vært bedre. 🥰

Anonymkode: a6b4f...442

• Liker 2
Skrevet

Ja, det finnes gode menn der ute. Min mann er en av dem. En superengasjert og flink far som stiller opp og bryr seg. Han gjør meg skikkelig stolt, rett og slett. :)

Han stiller opp når det trengs, er stort sett alltid blid, omsorgsfull og omtenksom, har god humor og får meg til å le. Han løfter meg opp, og ikke ned. Han viser at han elsker meg, og er veldig oppmerksom. Han er den eneste jeg klarer å lade opp batteriene med, og som klarer å lese meg. Han dømmer ikke, er åpen og lyttende. 

Jeg må si, nå som jeg har gått gjennom to tøffe operasjoner det siste halvåret at han virkelig har fått vist hvor fantastisk han er. Ingen surmulig, ingen irritasjon, han er bare en bauta og redebygger. Steller rundt meg, legger til rette og stiller opp. Han lager varme supper når jeg trenger det, og passer på meg når jeg får blodtrykksfall, kvalme, oppkast og kaldsvetter. Han er en helt, på alle måter. 

• Liker 2
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Del gjerne din erfaring, 

litt om meg/oss , vi har vært sammen i 5 år , og er forlovet nå, og han er bare så utrolig snill passer på meg og er utrolig god,  jeg har vært gift tidligere med en forferdelig fyr og har vært ødelagt i mange år, så når meg og min mann kan ha ulike tanker eller diskusjoner eller små problemer osv og om han tar feil , så beklager han og dette er helt nytt for meg jeg blir nesten litt overveldet, er ikke vant til dette har bare vært vant til å bli kjeftet på og alltid vært den som må beklage uansett om jeg ikke gjorde noe galt og det gjør noe med en som menneske.

Jeg elsker partneren min av hele mitt hjertet , samtidig som jeg er så redd er så utrolig redd for at snart går det galt, det er fryktelig tungt å ha det sånn av og til, så vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, men om du ha en god mann eller erfaring med at det faktisk fins snille gode partnere også så del gjerne din erfaring❤️

Ts

Anonymkode: 67c65...49c

Det fins ikke dessverre. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Finnes. Min samboer er både hensynsfull, rik og spandabel mot meg. Feks fikk jeg plutselig en bil. Bor nesten gratis. Såpass at min venninne erter med å kalle han sugardaddyen min. Kanskje har hun et poeng men samma det :)

Anonymkode: 8123f...708

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Finnes. Min samboer er både hensynsfull, rik og spandabel mot meg. Feks fikk jeg plutselig en bil. Bor nesten gratis. Såpass at min venninne erter med å kalle han sugardaddyen min. Kanskje har hun et poeng men samma det :)

Anonymkode: 8123f...708

Der kom første Trollesvaret😅

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det nytter ikke å spørre om det. Mange kvinner svelger den ene kamelen etter den andre. For å forsvare seg selv, så prøver de samtidig og normalisere dette over for seg selv.

Mange kan til og med skryte av at "mannen min tar oppvasken ut av maskinen og rer opp sengen". Akkurat som om det er en flex, har aldri hørt at menn skryte av det samme. I såfall kun om seg selv. Det fins utrolig mange pick me kvinner der ute. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Min mann er flott. Perfekt for meg.

Anonymkode: 3636f...d84

• Nyttig 1
Skrevet
Hmmmmmm skrev (6 minutter siden):

Det nytter ikke å spørre om det. Mange kvinner svelger den ene kamelen etter den andre. For å forsvare seg selv, så prøver de samtidig og normalisere dette over for seg selv.

Mange kan til og med skryte av at "mannen min tar oppvasken ut av maskinen og rer opp sengen". Akkurat som om det er en flex, har aldri hørt at menn skryte av det samme. I såfall kun om seg selv. Det fins utrolig mange pick me kvinner der ute. 

At man "skryter" av dette sier egentlig mer om hvilke holdninger som finnes i samfunnet om menn versus kvinner. 

Min har f.eks hatt mer fødselspermisjon enn meg. T.o.m noe ulønnet. Man nevner ting fordi det bryter mot det som er "vanlig ", eller det man selv anser som vanlig. 

Som kvinne så trives jeg med å f.eks kjøre bil (det er alltid jeg som kjører når vi kjører sammen), jeg liker å måke snø og klippe gresset manuelt, men jeg hater innendørs husarbeid, bruker ikke et strykejern (han får faktisk stryke sine egne skjorter, og ja han tar barnas også) og syns mannen har stående for mange pyntegjenstander fordi da blir det mer å tørke støv av. 

Det er dog en selvfølge at han rer opp sengene og tar inn og ut av oppvaskmaskinen,  vasker sine egne klær, vasker huset osv, men at noen kvinner føler for å nevne akkurat slike ting er nok fordi de faktisk ikke er vant med at tidligere menn har gjort dette. 

Anonymkode: ec359...51d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

litt om meg/oss , vi har vært sammen i 5 år , og er forlovet nå, og han er bare så utrolig snill passer på meg og er utrolig god,

Høres ut som du enda svever på forelskelsesskyen 😅👍

Jeg syns spørsmålet ditt er litt "dumt", ikke ta dette feil, men jeg mener at selve spørsmålet er en feil antakelse. Jeg tror det finnes flere "gode menn" enn "dårlige." Vi velger jo også selv om vi premierer dårlige oppførsel med å overse den , eller la være å påtale den, i stedet for å være tydelig på at "nei  vet du hva, slik oppførsel gidder jeg faktisk ikke. Her må du som mann steppe opp, eller så er det bye bye til deg.  

Anonymkode: ec359...51d

• Liker 1
Skrevet

De fleste er helt greie, man leser bare om idiotene her inne.

Anonymkode: 44fc8...ae5

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært sammen med mannen min i over 30 år og selv om han noen ganger irriterer fletta av meg så har vi et godt liv sammen. Han er stabil, dedikert, god far, god partner, arbeidsom, snill og morsom. Han gjør alt for familien og unner meg alt godt. Så joda, de ekte mannfolkene finnes. 

Anonymkode: e3be3...22a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste er helt greie, man leser bare om idiotene her inne.

Anonymkode: 44fc8...ae5

Hvor eller mener du at du skal lese om de? Det er tross alt på nett folk deler med hverandre. En stor Billboard i sentrum hadde vært noe kanskje?

Skrevet

Min er fantastisk 🥰🥰

Vi har vært sammen i 20 år, og han har vært så snill og god alltid ❤️

Anonymkode: 94f24...3ae

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hmmmmmm skrev (2 timer siden):

Hvorfor blir du så provosert av kvinner som ikke hater menn? 

Anonymkode: a3975...e49

• Liker 4
Skrevet
Hmmmmmm skrev (2 timer siden):

Den mest utrolige skrytingen jeg noen gang har hørt var en eldre studiekamerat som fortalte at mannen hennes pakket familiens klær ned i kofferten etter at hun hadde lagt dem fram. De andre var imponerte.

Jeg var vel 25 og hun kan ha vært 40.

Anonymkode: 06897...6a3

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ikke hatt noen kjæreste som ikke var en «bra mann». De har vært vært «hel ved». Stødige, trygge, omsorgsfulle menn.

Av type praktiske oppgaver i hverdagslivet, så gjør de selvfølgelig alt slikt på lik linje som alle andre fungerende voksne. Man er selvfølgelig ikke en «bra mann» fordi mann skifter bleier, lager mat, vasker klær, rydder, støvsuger osv. Det er en naturlig del av å være voksen.

Anonymkode: b91fd...771

• Liker 2
Skrevet

Min mann er god og snill og tålmodig og en fantastisk far. Han er ikke perfekt, men det er ikke jeg heller 😅

De fleste menn er gode menn. 

Anonymkode: e183a...9e8

Skrevet

Mannen min er helt fantastisk.

Det er i ingenting han ikke vil gjøre for meg, på en sunn og gode måte.

Jeg er den viktigste personen i livet hans og det viser han hver dag med ord og handling. 

Jeg føler meg elsket, sett, hørt, verdsatt og som den eneste kvinnen som er verdt hans oppmerksomhet.

Vi er bestevenner, kjærester, elskere og partnere.

Han er Tvillingsjelen min ♥️

Anonymkode: e4560...0eb

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...