AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:48 #1 Skrevet fredag kl. 18:48 Har denne høsten blitt akutt drittlei jobben. Går inn i mest hektiske periode nå og skulle gjerne hatt noen råd om hvordan holde ut. Eller om noen har opplevd lignende og vil dele erfaringer. Blir fysisk kvalm av å tenke på det som venter. Har litt med at jeg har hatt høyt stressnivå og mistrivsel over lengre tid, og opplever ingen forståelse for dette fra leder Anonymkode: d7e24...005
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:55 #2 Skrevet fredag kl. 18:55 Var i samme situasjon gjennom 17 år. Leder som var komplett idiot,nærmest ond bare for å kose seg. Bytt jobb og bli et nytt menneske. Anonymkode: 159f9...3f9 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:56 #3 Skrevet fredag kl. 18:56 Søke annen jobb? Anonymkode: 3595f...6b3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:01 #4 Skrevet fredag kl. 19:01 Hvilken bransje? Anonymkode: df3d0...48a 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:05 #5 Skrevet fredag kl. 19:05 Den eneste løsningen her er vel å bytte jobb. Ikke hold ut for å holde ut. Ta vare på deg selv og din helse. Anonymkode: b2cb2...3bc
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:32 #6 Skrevet fredag kl. 19:32 Takk for svar. Å søke andre jobber blir vanskelig, siden jeg ikke har formell utdanning. Er også rimelig redd for ny jobb med lignende leder. Men ønsker samtidig ikke å gjenta enda en høysesong til neste år Anonymkode: d7e24...005
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:30 #7 Skrevet fredag kl. 20:30 Du har to valg, enten så godtar du situasjonen og fortsetter der du er uten å sutre, ellers så starter du prosessen med å skaffe deg noe annet å gjøre. Det er jo fullt mulig å ta kurs/utdanning ved siden av dere du jobber nå så du er bedre rustet til å få noe annet, om det må til. Husk at du er ansvarlig for ditt eget liv, og må selv gå inn for og være åpen for endring om du ønsker det! 😀 Anonymkode: 756a6...0b7
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:03 #8 Skrevet lørdag kl. 07:03 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har denne høsten blitt akutt drittlei jobben. Går inn i mest hektiske periode nå og skulle gjerne hatt noen råd om hvordan holde ut. Eller om noen har opplevd lignende og vil dele erfaringer. Blir fysisk kvalm av å tenke på det som venter. Har litt med at jeg har hatt høyt stressnivå og mistrivsel over lengre tid, og opplever ingen forståelse for dette fra leder Anonymkode: d7e24...005 Jeg var deg for et par måneder siden. Jeg sa opp. Du lever én gang, ikke kast bort tid et sted du ikke trives Anonymkode: 9c56d...ed5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå