AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Skrevet 11. september En kollega er veldig tydelig med språk og kroppsspråk hvis noen er på jobb og er f eks forkjølet. Hun viser med hånden at de må holde avstand og hun flytter seg også. Men hvis hun er syk så tenker hun ikke på det. Hun har f eks spurt om å sitte på til meg til t bane stasjonen flere ganger når hun har vært forkjølet. Hvordan er du i sånne situasjoner? Jeg bryr meg ikke så mye. Tenker at hvis jeg blir smittet så kan jeg bli det uansett Anonymkode: d0b6b...ff2
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september Sånn er jo mange folk på mye. De ser ting å kritisere hos andre, men ikke hva de selv kan jobbe med. Dette står jo tom i Bibelen; om han som pirker på flisen i brorens øye, men ikke ser at han har en hel bjelke i sitt eget øye. Anonymkode: 242eb...264
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sånn er jo mange folk på mye. De ser ting å kritisere hos andre, men ikke hva de selv kan jobbe med. Dette står jo tom i Bibelen; om han som pirker på flisen i brorens øye, men ikke ser at han har en hel bjelke i sitt eget øye. Anonymkode: 242eb...264 Kanskje mange av oss er sånn? Anonymkode: d0b6b...ff2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå