Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er straks førti og nyskilt. Kjenner at det siste året har tæret på, og har et behov for hoppe i det og date litt. Hvordan i alle dager angriper man dette etter 20 år i forhold? Siste jeg var på date var kino og Peppes i russetiden liksom.. jeg ønsker ikke å bruke Tinder o.l, så jeg gjør det kanskje vanskelig for meg selv? 

Og til dere kvinner som har født barn og fått kroppslige skavanker etter det. Hvordan er det å plutselig skulle kle av seg foran en ukjent? Jeg er slank, og trener en del. Men magen har løs hud og strekkmerker, og puppene er ikke der de en gang var. Kjenner jeg gruer meg til å være fysisk med noen pga usikkerhet. 

Anonymkode: 8a21f...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var det mye usikkerhet ja.

Men hvor må du fokusere på at du må date og finne deg en mann? Du kan jo lage deg et fint liv uten at du MÅ ha en mann.

Tenk så bra du kan det med deg selv ❤️ Behandle deg selv bra.

Anonymkode: 2eef8...6db

Skrevet

Du må bare være ute blandt folk rett og slett, sånn som før i tiden 😅 Ang kroppen behøver du ikke tenke på det, så lenge du omgås helt vanlig menn. Normale menn på vår alder er klar over at vi ikke er tjue lenger, hverken vi eller dem 😊

Anonymkode: a1195...fa8

• Liker 3
Skrevet

Treffer du den rette, bryr han seg ikke om dette. Jeg var i samme situasjon selv, men jeg ga blaffen. Jeg er meg og liker de ikke det, så får de heller finne noen andre. Første gangen jeg hadde sex med en ny etter 28 år som gift, var det så bra at jeg glemte helt hvordan jeg så ut. Tenkte ikke på det, kun at jeg var komt hjem. Vi ble etterhvert kjærester og bor sammen nå på 5. året. Fortsatt god sex og begge ser ikke ut i månelys🙈😂

Anonymkode: 06b92...ce0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble singel etter 17 år, jeg dater topptrente menn ca 10 år yngre enn meg. Er små lubben og man må bare hoppe i det. Velger å ikke tenke så jævla mye på akkurat det.  

• Liker 2
Skrevet

Har lurt på det samme selv. Snart 40 og nyskilt. Her har jeg funnet ut at jeg skal bruke energien min på meg selv, trene etc istede for dating. Ser liksom ikke helt for meg hvor man treffer menn, og jeg er nok litt skeptisk etter egen skilsmisse... Vi er jo i en alder der mange er skilt med barn og alt, så jeg vil egentlig ikke i noe forhold enda. Samtidig er det jo fint å flørte og ha det litt moro 😅

Anonymkode: ea544...1ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Her var det mye usikkerhet ja.

Men hvor må du fokusere på at du må date og finne deg en mann? Du kan jo lage deg et fint liv uten at du MÅ ha en mann.

Tenk så bra du kan det med deg selv ❤️ Behandle deg selv bra.

Anonymkode: 2eef8...6db

Jeg er ikke ute etter forhold altså, har det veldig fint alene nå. Men ønsker likevel å date - for samtaler, nærhet og sex. Ha det moro som en annen skriver. Det er noe med å ha vært kone og mamma i mange år, og nå trenger jeg å kjenne på at jeg lever litt.

Skrevet

Du ønsker hookups altså. Dating er noe man gjør for å finne en kjæreste. 

Da er det Tinder eller ut på byen/fest som er tingen for hookups. 

Anonymkode: 630e1...809

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du ønsker hookups altså. Dating er noe man gjør for å finne en kjæreste. 

Da er det Tinder eller ut på byen/fest som er tingen for hookups. 

Ja det er jo her jeg sliter litt med dagens dating. Jeg er ikke ute etter å bare ligge med noen. Vil gjerne treffe noen over tid, og ha det kjekt sammen uten at det må bli et forhold. Regner med det finnes menn der ute som også har barn og ikke tid til forhold, men som vil ha noen å være med fra tid til annen. Eller er det bare jeg som er rar? Barna mine er på mellomtrinnet, og forhold kommer ikke på tale. Det betyr likevel ikke at jeg bare vil melde med noen og hoppe til køys..

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja det er jo her jeg sliter litt med dagens dating. Jeg er ikke ute etter å bare ligge med noen. Vil gjerne treffe noen over tid, og ha det kjekt sammen uten at det må bli et forhold. Regner med det finnes menn der ute som også har barn og ikke tid til forhold, men som vil ha noen å være med fra tid til annen. Eller er det bare jeg som er rar? Barna mine er på mellomtrinnet, og forhold kommer ikke på tale. Det betyr likevel ikke at jeg bare vil melde med noen og hoppe til køys..

Veldig mange på vår alder, som fremdeles har hjemmeboende barn, ønsker et slikt opplegg . Hvis du vil at dere skal være eksklusive, så er det jo et slags kjæresteforhold. Hvis du ikke er opptatt av det, blir det mer friends with benefits 😊

Anonymkode: a1195...fa8

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Si du ønsker situationship hvor dere er ekslusive. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Høres veldig problemfritt og greit ut, men du kommer til å bli så følelsesmessig investert at du vil ha mer. Mange slike innlegg her på KG med damer som ender opp med et et knust hjerte fordi de falt for denne "friends with benefits". 
Men det er nok lett å få til! Nok av menn som ikke vil forplikte seg og ha tilgang til sex og selskap!

Anonymkode: bbab3...fb4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan er det å plutselig skulle kle av seg foran en ukjent?

Vent med å kle av deg foran noen til han ikke lenger er ukjent og det føles trygt og riktig?

Ikke overtenk og stress så mye, ta det som det kommer og gjør det som kjennes rett for deg i ditt tempo. Fordelen med å være litt eldre, er at man vet litt mer, både om seg selv og om andre og er litt tryggere på å sette grenser enn da man var 20.

Anonymkode: 17a19...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...