BigMoose64 Skrevet 11. september #1 Skrevet 11. september Jeg har prøvd penishylser, og har litt blandete erfaring med disse. Det ser jo umiddelbar imponerende ut da du får 3 ‘’ eller ca 8 cm på lengden.I tillegg kommer det kanskje vel så lmpondrende 2- 3 cm på diameteren. Nå er min e tykk fra før, med. 5 cm . Da sitter jeg med en kukk på. 27 cm lang og 7 cm tykk eller 22 cm i omkrets. Min samboer var skeptisk til , men villig til,å prøve. Det tok litt tid , men etter hvert greide hun å ta hele kukken., når hun fikk sitte oppå og lirke seg nedpå. Det endte med en voldsom orgasme. Det var det positive. Det som er negativt er at det er vanskelig å knulle med en kukk som er følelsesløs. Du kjenne motstanden når du presser deg inn, men mangler følelsen ellers. Dessuten er den ikke hard nok til,å knulle hardt.Det blir et parti der kukken når som lett bøyer seg, og du må hjelpe til med hånda Er det noen som har erfaring
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september Merke og kvalitet? Modell? Her må du skrive mer. Anonymkode: 7a1ec...9c9 1
Fant80 Skrevet 11. september #3 Skrevet 11. september Høres helt meningsløst ut. Hvordan i hele tatt klarer du holde den hard=? 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Skrevet 11. september Mannen bruker sleeve, blir tykk som en brusflaske Anonymkode: fd939...1df
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen bruker sleeve, blir tykk som en brusflaske Anonymkode: fd939...1df Og du liker det? Anonymkode: 7a1ec...9c9
AnonymBruker Skrevet 12. september #6 Skrevet 12. september Fant80 skrev (18 timer siden): Høres helt meningsløst ut. Hvordan i hele tatt klarer du holde den hard=? Man holder seg hard fordi det er digg som bare det å se fitta bli fylt opp skikkelig. I tillegg nyter kvinner det generelt sett betydelig bedre så du kommer du å få en svært positiv reaksjon og mye nye lyder du ikke har hørt før. Anonymkode: a4d14...242
AnonymBruker Skrevet 12. september #7 Skrevet 12. september Mye snakk her, men hvilke modeller bruker dere? RX Sleeve eller andre merker? Anonymkode: 7a1ec...9c9
AnonymBruker Skrevet 12. september #8 Skrevet 12. september Vi har et par hylser fra Bad Dragon, hvor penishodet stikkee ut på tuppen. Det er ikke nødvendig med mer lengde, men deilig med ekstra tykkelse innimellom 🫠 Men penishodet eksponert gir det god stimulig for begge partene 👌 Anonymkode: 9288b...da4
AnonymBruker Skrevet 12. september #9 Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man holder seg hard fordi det er digg som bare det å se fitta bli fylt opp skikkelig. I tillegg nyter kvinner det generelt sett betydelig bedre så du kommer du å få en svært positiv reaksjon og mye nye lyder du ikke har hørt før. Anonymkode: a4d14...242 Eneste du finner ut er at dama egentlig vil ha en mye større kukk enn det du har. Anonymkode: 4a257...f33 1
911 Skrevet 13. september #10 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2026 den 21.05): Mannen bruker sleeve, blir tykk som en brusflaske Anonymkode: fd939...1df 1,5 l-flaske? Da snakker vi om monsterkuk. Selv 0,5 l er svært tykk. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #11 Skrevet 13. september 911 skrev (8 timer siden): 1,5 l-flaske? Da snakker vi om monsterkuk. Selv 0,5 l er svært tykk. Som en 0,5liter. Den vi har er sort, kanskje litt hard, så det hender vi tar en sleeve ekstra på det igjen som er veldig myk, da nærmer det seg kanskje en stor flaske, eller vin flaske. Anonymkode: fd939...1df 2
911 Skrevet 13. september #12 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som en 0,5liter. Den vi har er sort, kanskje litt hard, så det hender vi tar en sleeve ekstra på det igjen som er veldig myk, da nærmer det seg kanskje en stor flaske, eller vin flaske. Anonymkode: fd939...1df Imponerende stort 🙄 Da vil du nok ikke merke noe til en kuk i "normal" størrelse rett etter Heldigvis trekker det meste seg tilbake etter noe tid.
AnonymBruker Skrevet 13. september #13 Skrevet 13. september 911 skrev (9 timer siden): 1,5 l-flaske? Da snakker vi om monsterkuk. Selv 0,5 l er svært tykk. 1/2 liters flaske størrelse på en penis😳.. Jeg hadde løpt😅 Anonymkode: eaf12...92b 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september #14 Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): 1/2 liters flaske størrelse på en penis😳.. Jeg hadde løpt😅 Anonymkode: eaf12...92b Dama løp hun, i rett retning. Mot meg. 23/18 over og ut. ☆Husk at en boks Monster er 17/21. 17 cm lang med omkrets 21 cm. Anonymkode: 7a1ec...9c9
AnonymBruker Skrevet 14. september #15 Skrevet 14. september 911 skrev (16 timer siden): Imponerende stort 🙄 Da vil du nok ikke merke noe til en kuk i "normal" størrelse rett etter Heldigvis trekker det meste seg tilbake etter noe tid. Er lite fleksibel fremme, men vi prøver. Ble keisersnitt på meg begge graviditeter. Rompa er ganske fleksibel derimot Anonymkode: fd939...1df 1
AnonymBruker Skrevet 14. september #16 Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dama løp hun, i rett retning. Mot meg. 23/18 over og ut. ☆Husk at en boks Monster er 17/21. 17 cm lang med omkrets 21 cm. Anonymkode: 7a1ec...9c9 En boks monster😂. Steget før fødsel. Det er absurd stort og ville gjort samleie helt umulig for min del. Anonymkode: eaf12...92b 1
fjord 40 Skrevet 16. september #17 Skrevet 16. september AnonymBruker skrev (På 14.9.2026 den 0.44): Dama løp hun, i rett retning. Mot meg. 23/18 over og ut. ☆Husk at en boks Monster er 17/21. 17 cm lang med omkrets 21 cm. Anonymkode: 7a1ec...9c9 Du... Mr.Over og ut. Kan ikkje legge ut eit bilde av den månster kølla di....?? Eg tror du bløffer... 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. september #18 Skrevet 16. september Det burde vært en sånn gummifitte på innsida. Anonymkode: cda88...7ed
AnonymBruker Skrevet 17. september #19 Skrevet 17. september Hvordan blir mannen stimulert fysisk med en slik penishylse da? Jeg som kvinne kunne tenke meg å prøve litt forskjellig, ikke nødvendigvis fordi han skal bli større enn han er naturlig, men jeg liker å prøve litt forskjellig. Akkurat en penishylse hadde jeg ikke turt å foreslå siden jeg hadde fryktet han følte jeg hintet om størrelsen hans ikke er tilstrekkelig. Ønsker ikke å sette slike griller i hodet på han. Men hvis det var sykt digg for mannen og en helt ny måte å bli stimulert på og få en fantastisk orgasme for mannen, da hadde jeg kunne foreslått at vi prøvde det. Anonymkode: 8d60b...9a8
AnonymBruker Skrevet 17. september #20 Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan blir mannen stimulert fysisk med en slik penishylse da? Jeg som kvinne kunne tenke meg å prøve litt forskjellig, ikke nødvendigvis fordi han skal bli større enn han er naturlig, men jeg liker å prøve litt forskjellig. Akkurat en penishylse hadde jeg ikke turt å foreslå siden jeg hadde fryktet han følte jeg hintet om størrelsen hans ikke er tilstrekkelig. Ønsker ikke å sette slike griller i hodet på han. Men hvis det var sykt digg for mannen og en helt ny måte å bli stimulert på og få en fantastisk orgasme for mannen, da hadde jeg kunne foreslått at vi prøvde det. Anonymkode: 8d60b...9a8 Du vet vel at hjernen er det største erogene organet... ? og er ikke hjernen med så blir ikke orgasmen den samme. Jeg hadde blitt så tent av å oppleve fruen få bedre og lengre orgasmer med penishylse i stedet for meg "naturell" at det hadde gjort at jeg også hadde fått orgasme. En form for stimulering fysisk og psykisk blir det selv om en penishylse nok reduserer den fysiske delen. Anonymkode: ade57...0f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå