AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Skrevet 11. september Er den ikke litt mye i bryllup? Når skal man bruke den ellers?https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-amaris-heavy-satin-chocolate Anonymkode: 944f4...fd2
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er den ikke litt mye i bryllup? Når skal man bruke den ellers?https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-amaris-heavy-satin-chocolate Anonymkode: 944f4...fd2 Legg inn direkte link, gidder ikke klippe og lime. Anonymkode: 144d7...3f3 7
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Skrevet 11. september Den er veldig selskap ja, men ikke kun bryllup. Kunne fint brukt den i et jubileum, konfirmasjon eller et litt finere julebord/middag. Anonymkode: c9eac...912
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Skrevet 11. september Den var veldig fin til bryllup. Synes derimot den hadde blitt litt mye til konfirmasjon og julebord. Anonymkode: e2a4f...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #6 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den var veldig fin til bryllup. Synes derimot den hadde blitt litt mye til konfirmasjon og julebord. Anonymkode: e2a4f...c9e Tenker at hvis jeg bruker 2200 på en såpass elegant kjole, kommer jeg muligens ikke til å få bruk for den senere i livet. Å ha på seg en såpass pompös kjole når man er vanlig bryllupsgjest og ikke brudens eller brudgommens mor, er kanskje litt "waste of money" Ts Anonymkode: 944f4...fd2
AnonymBruker Skrevet 11. september #7 Skrevet 11. september Kjedelig, oppskrytt polyesterfjas. Dessuten må man være både slank og stram for å gå i denne, for ellers vises hver eneste lille bulk eller hudfold. Anonymkode: 15059...9da 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Skrevet 11. september Kjempefin!🤩 Som mann må jeg innrømme at jeg blir litt misunnelig på dere damer som har så mye lekkert å velge i når dere skal i bryllup. Vi har liksom bare dress, skjorte og slips å velge i, på mange måter litt kjedelig (men enkelt også). Anonymkode: 69866...5ca
Grønnsaksvaffel Skrevet 11. september #9 Skrevet 11. september Lekker kjole. Jeg syns den passer bra til et høstbryllup. Jeg kunne brukt den på julebord eller andre festmiddager. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september #10 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjedelig, oppskrytt polyesterfjas. Dessuten må man være både slank og stram for å gå i denne, for ellers vises hver eneste lille bulk eller hudfold. Anonymkode: 15059...9da Så er jo de aller fleste selskapskjoler «polyesterfjas», uansett prisklasse. Anonymkode: 5e019...3f0 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. september #11 Skrevet 11. september Ser ut som en helt vanlig kjole å ha på seg i bryllup. Kjempefin og jeg hadde lett brukt den selv er 25 år Anonymkode: 18e75...718
AnonymBruker Skrevet 11. september #12 Skrevet 11. september Veldig fin - om du har akkurat sånn kroppsfasong som den slanke og stramme modellen har. Ellers vil ikke kjolen eller du bli seende fin ut sammen. Samtidig tenker jeg at om du skal legge så mye penger i en kjole, så burde den prøves først. Ergo - ikke kjøp selskapskjole på nett! Anonymkode: a2a58...161
AnonymBruker Skrevet 11. september #13 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så er jo de aller fleste selskapskjoler «polyesterfjas», uansett prisklasse. Anonymkode: 5e019...3f0 Har ikke en eneste polyesterkjole, har flere selskapskjoler. Anonymkode: 7325f...805 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september #14 Skrevet 11. september Skikkelig fin, og ikke for "mye"! Anonymkode: bfcdd...6c4
AnonymBruker Skrevet 11. september #15 Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Legg inn direkte link, gidder ikke klippe og lime. Anonymkode: 144d7...3f3 Det er jo bare å holde over linken og åpne, men jeg kan jo hjelpe deg: https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-amaris-heavy-satin-chocolate Anonymkode: 73419...516 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:52 #17 Skrevet tirsdag kl. 12:52 Fin kjole som absolutt passer i et bryllup hvis man har kropp til det. Om den er too much kommer selvsagt an på kleskoden og settingen generelt. Jeg ville ikke brukt den i et uformelt hagebryllup med grillfest som tema, eller ved en friluftsvielse på en fjelltopp, men ellers passer den til mange kleskoder. Jeg ville ikke brukt den til barnedåp og konfirmasjon, men kunne brukt den på nyttårsball o.l. Anonymkode: a51c9...f0a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:45 #18 Skrevet torsdag kl. 19:45 Veldig fin kjole, men ville hatt den i en annen farge Anonymkode: bc1e7...960
Daria Skrevet torsdag kl. 20:21 #19 Skrevet torsdag kl. 20:21 Relativt tettsittende i 100% polyester - det skal ikke mye ujevnheter til før den ikke sitter spesielt pent (og bare tanken på å ha den på seg får huden min til å klø, men hver sin lyst). 1
CrazyCatLady2500 Skrevet torsdag kl. 20:24 #20 Skrevet torsdag kl. 20:24 Er det bare jeg som synes den er litt kjedelig? Anonym.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå