Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er den ikke litt mye i bryllup?

Når skal man bruke den ellers?https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-amaris-heavy-satin-chocolate

Anonymkode: 944f4...fd2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er den ikke litt mye i bryllup?

Når skal man bruke den ellers?https://www.floyd.no/floyd-maxikjole-amaris-heavy-satin-chocolate

Legg inn direkte link, gidder ikke klippe og lime.

Anonymkode: 144d7...3f3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Den er veldig selskap ja, men ikke kun bryllup. Kunne fint brukt den i et jubileum, konfirmasjon eller et litt finere julebord/middag.

Anonymkode: c9eac...912

AnonymBruker
Skrevet

Den var veldig fin til bryllup. Synes derimot den hadde blitt litt mye til konfirmasjon og julebord.

Anonymkode: e2a4f...c9e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Filmstjerne 🤩

Anonymkode: b5303...95b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den var veldig fin til bryllup. Synes derimot den hadde blitt litt mye til konfirmasjon og julebord.

Anonymkode: e2a4f...c9e

Tenker at hvis jeg bruker 2200 på en såpass elegant kjole, kommer jeg muligens ikke til å få bruk for den senere i livet.

Å ha på seg en såpass pompös kjole når man er vanlig bryllupsgjest og ikke brudens eller brudgommens mor, er kanskje litt "waste of money"

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig, oppskrytt polyesterfjas. Dessuten må man være både slank og stram for å gå i denne, for ellers vises hver eneste lille bulk eller hudfold.

Anonymkode: 15059...9da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefin!🤩

Som mann må jeg innrømme at jeg blir litt misunnelig på dere damer som har så mye lekkert å velge i når dere skal i bryllup. Vi har liksom bare dress, skjorte og slips å velge i, på mange måter litt kjedelig (men enkelt også).

Anonymkode: 69866...5ca

Skrevet

Lekker kjole. Jeg syns den passer bra til et høstbryllup.

Jeg kunne brukt den på julebord eller andre festmiddager.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjedelig, oppskrytt polyesterfjas. Dessuten må man være både slank og stram for å gå i denne, for ellers vises hver eneste lille bulk eller hudfold.

Anonymkode: 15059...9da

Så er jo de aller fleste selskapskjoler «polyesterfjas», uansett prisklasse.

Anonymkode: 5e019...3f0

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en helt vanlig kjole å ha på seg i bryllup. Kjempefin og jeg hadde lett brukt den selv er 25 år :) 

Anonymkode: 18e75...718

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin - om du har akkurat sånn kroppsfasong som den slanke og stramme modellen har. 

Ellers vil ikke kjolen eller du bli seende fin ut sammen. 

Samtidig tenker jeg at om du skal legge så mye penger i en kjole, så burde den prøves først. Ergo - ikke kjøp selskapskjole på nett! 

Anonymkode: a2a58...161

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så er jo de aller fleste selskapskjoler «polyesterfjas», uansett prisklasse.

Anonymkode: 5e019...3f0

Har ikke en eneste polyesterkjole, har flere selskapskjoler. 

Anonymkode: 7325f...805

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig fin, og ikke for "mye"!

Anonymkode: bfcdd...6c4

Skrevet

Fin kjole om den hadde en annen farge.

Skrevet

Fin kjole som absolutt passer i et bryllup hvis man har kropp til det. Om den er too much kommer selvsagt an på kleskoden og settingen generelt. Jeg ville ikke brukt den i et uformelt hagebryllup med grillfest som tema, eller ved en friluftsvielse på en fjelltopp, men ellers passer den til mange kleskoder. 

Jeg ville ikke brukt den til barnedåp og konfirmasjon, men kunne brukt den på nyttårsball o.l.

Anonymkode: a51c9...f0a

Skrevet

Veldig fin kjole, men ville hatt den i en annen farge 

Anonymkode: bc1e7...960

Skrevet

Relativt tettsittende i 100% polyester - det skal ikke mye ujevnheter til før den ikke sitter spesielt pent (og bare tanken på å ha den på seg får huden min til å klø, men hver sin lyst).

• Liker 1
Skrevet

Er det bare jeg som synes den er litt kjedelig? Anonym. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...